Ik ontdekte vanmorgen vrucht baar slijm afgelopen avond niet geklust en vanavon avond dienst ben ik nog optijd als ik vannacht klus of is mijn ei al geweest. alvast bedankt.
Hoi, klussen kan geen kwaad, wie weet ben je op tijd. In de meeste gevallen geeft vruchtbaar slijm aan dat je eisprong nadert. Helaas is het soms ook zo dat je vruchtbaar slijm wat later naar buiten komt, en dat je eisprong al is geweest...daarom wordt meestal aangeraden (indien mogelijk) in de week rond je eisprong om de dag sex te hebben. Het blijft altijd "gokken"...een lichaam laat zich nu eenmaal niet sturen....succes! Liefs Hankie
@ gerdiendejong Ik heb altijd een dag of 3/4 voor mn eisprong vruchtbaarslijm dit weet ik omdat ik ovulatietesten gebruik. Dus ik zou zeggen gewoon de volgende dag klussen als je vanavond avonddienst hebt. Succes meid!
Ik heb ook 2-3 dagen voor eisprong vruchtbaar slijm. Gisteren was het ook echt rekbaar en veel en vandaag heb ik mn eisprong. Dus misschien heb je nog kans, ik zou nog even klussen voor de zekerheid! ohja ik weet t ook door ovutestjes
ik klus altijd gewoon meteen als ik niet meer ongi ben om de dag dan moet je toch ook een keer goed zitten of niet ?
Ik heb eerst een aantal dagen dat slijm en dan een paar dagen droog en dan pas een ei. dus zo 4 dagen na dat slijm pas!ik kwam erachter dmv ovutesten. en ben nu na een keer gebruik ervan meteen zwanger. ik had me al die tijd dus vergist daarvoor!lange leve de ovutesten, wat een uitkomst! jenna
jeetje dat is ook wat! Maar goed dat je aan die testen bent begonnen dan! Het is ook gewoon bij iedereen anders. Ik had vorige maand eerst mn eisprong en kreeg toen pas slijm. Nu had ik juist 2 dagen ervoor slijm. Zo zie je maar, het is echt niet elke keer en bij iedereen het zelfde