Hallo dames, Ben nu ff de weg kwijt hihi. Mijn vorige cyclus was 29 dagen. ik zie dit na mijn twee miskramen en een jaar pauze als cyclus 1. Maar voor mijn miskramen en daartussen was hij ook altijd rond de 29 dagen. Nu ben ik 5 februari ongesteld geworden. 13 februari had ik hele erg steken rechts onder in mijn buik, ik ging uit van mijn eisprong. (wel vroeg dag 9 maar goed.....) Ik had die dag ook een redelijk positieve ovutest (was wel van KV) Daarnet mijn temperaturen en overige gegevens van deze maand ingevuld op FF en die zeggen dat ik 20 februari mijn ei heb gehad? Afgelopen vrijdag dus op dag 16 van mijn cyclus. Nu had ik toen inderdaad ook wel wat steekjes in mijn buik, maar ik dacht dat dat misschien een innesteling of spanningen van mijn baarmoeder waren. Stom..... ook helemaal niet meer gedacht aan mijn 29 daagse cyclus en dat dit inderdaad de oorspronkelijke dag van mijn ei was Toevallig wel geklust afgelopen woensdag dag 14 dus. (volgens de calculator een vruchtbare dag) en deze woensdag had ik ook vruchtbaar slijm. (vond ik al wel vreemd ) Ik heb echter afgelopen donderdag ochtend (vraag me niet waarom ) een ovulatietest van sensitest gedaan, en die was negatief (althans er was een heeeeel dun lijntje te zien, maargoed ik weet dat je altijd wel wat LH in je urine kunt hebben. Heb dus verder ook niet doorgetest. zonde van de testen stom stom stom op mijn eigenlijke eisprong dag) Ik ging dus ook echt heemaal NIET uit van een eisprong Vandaag zou volgens de calculator, bij een cyclus van 29 dagen en mijn ei op dag 16, mijn innesteldag zijn. Nu had ik vanmorgen een klein veegje lichtbruin slijm Ik weet dat een innestelingsbloeding zelden voorkomt, maar toch......wel toevallig. Echter uitgaande van mijn ei op dag 9 (waar ik tot vandaag helig van overtuigd was ) zou ik as zondag mijn NOD hebben, dat veegje zou dus ook een ongi teken kunnen zijn......... Jullie snappen....ben even helemaal de kluts kwijt nu......dus aan jullie dames..... waar zouden jullie vanuit gaan? as zondag NOD of toch 6 maart pas NOD? wel handig ivm met testen hihihi
Ik zou ook voor 6 maart gaan en je oorspronkelijke cyclus aanhouden. die dag 9 had je een kruidvat test gebruikt? die gaven bij mij wel 10 dagen mega positief (10 dagen voordat mijn ei echt kwam), dus zou ik niet te veel waarde aan hechten. thumbs up voor de 6e!
Ok, thanx dames. Ik had zelf ook al dat gevoel. Hmmmm nog een week langer wachten Maar goed, de kans dat dat beetje bruine slijm van gisteren een voorbode van mijn ongesteldheid was is dan wel erg klein, dus hebben we nog maar even hoop. Stiekum toch spannend of ik zondag echt niet ongesteld wordt, en dan vanaf dan nog volhouden om een week lang niet te testen