ongi gevoel 3 dagen NOD?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door jelisa, 2 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jelisa

jelisa Actief lid

28 apr 2009
    274
    1
    0
    verzorgende
    deventer
    Hoi dames!

Ik ben net gestopt met de pil voor een tweede! Na het stoppen met de pil ben ik ongesteld geworden en daarna zijn we gaan klussen.
    Ik had goed in de gaten wanneer ik mijn ei had en we zijn daarvoor en daarna goed gaan klussen.

Ik nog niet wat mijn cyclus is maar toen ik bij mijn vorige zwangerschap stopte met de pil had ik een cyclus van ongeveer 30 dagen.
    Nu moet ik als ik 30 dagen aanhoud a.s. woensdag ongesteld worden.
    Ik had vannacht en vandaag op mijn werk met vlagen erg ongesteldheispijn! Ik dacht steeds: nou, nu word ik ongesteld.
    Maar niks... Kan nog komen natuurlijk! (niet te hopen)
    Ook heb af en toe steekjes in mijn buik en lies en kleine kriebeltjes in mijn buik, heel vreemd....

Ik denk steeds: mijn lichaam houd me natuurlijk voor de gek omdat ik net gestopt ben met de pil.

Het zou wel te gek zijn als ik in 1 keer zwanger raak!
    Bij mijn dochtertje was ik na 9 maanden zwanger.
    Ik ben erg benieuwd!!

Liefs Jelisa

2. butt3rfly

butt3rfly Actief lid

8 mrt 2008
    434
    0
    0
    omgeving Gouda
    Je nod is ongeveer 14 dagen na je eisprong. Als je dus weet wanneer je eisprong was, weet je ook ongeveer wanneer je nod is.
    Na het stoppen van de pil kan je cyclus wat ontregeld zijn, dus je cyclus hoeft nu helemaal niet 30 dagen te zijn. Je kan die dus nu beter berekenen aan de hand van je eisprong.
    Waar zit je dan nu in je cyclus?
    Je klachten zouden ook kunnen komen door ontpillen, maar ik hoop natuurlijk dat je gewoon lekker zwanger bent!

3. wimjo

wimjo Bekend lid

19 jul 2009
    605
    0
    0
    ik had precies dat gevoel.
    dacht echt ik wordt ongie, maar nee.
    Bij ons ook eerste ronde raak.

Alleen ik slikte al bijna een jaar de pil niet meer

4. jelisa

jelisa Actief lid

28 apr 2009
    274
    1
    0
    verzorgende
    deventer
    Hoi hoi,

Ik ben ongeveer 7 juli voor het laatst ongesteld geworden. 14 dagen daarna is 21 juli (volgens mij had ik rond die tijd mijn ei) en 14 dagen daarna is 4 aug toch?
    Dus zou ik dan daar vanuit moeten gaan?
    Ik denk ook wel dat het misschien van het ontpillen komt.
    Het vreemde is wel dat ik al heel snel het gevoel had dat het wel eens raak kan zijn waarom weet ik niet. Misschien wil ik het ook wel te graag...

5. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    ik heb dat ongi gevoel ook gehad en zie banner !

6. jelisa

jelisa Actief lid

28 apr 2009
    274
    1
    0
    verzorgende
    deventer
    IK had gister en gisternacht echt het gevoel ongi te worden. Maar nu is dat weer weg. Ik heb vooral s'avonds last van 'symptoompjes'.
    Had gisteravond en vanmiddag erg last van gespannen borsten. Dit heb ik eigenlijk nooit voordat ik ongi word, maar misschien dat dat nu veranderd sinds dat ik met de pil gestopt ben...

Vreemd....

Deel Deze Pagina