Hoe snel na bevalling weer zwanger kunnen worden

Discussion in 'Zwanger worden' started by sinada, May 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sinada

sinada Niet meer actief

Hoelang na een bevalling zou je normaal gesproken weer zwanger kunnen worden?

Iemand enig idee

2. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

Jul 4, 2008
    1,793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    theoretisch gesproken kan de eisprong na 2 weken alweer plaats vinden mits je geen borstvoeding geeft. Dit verschilt natuurlijk per vrouw. Maar theoretisch gesproken 2 weken. Het is natuurlijk niet verstandig voor je lijf. ik zie dat je uk 11mnd is dan kun je al weer zwanger worden hoor

3. anita85

anita85 Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    1,385
    18
    38
    Female
    Flevoland
    bij de ene gaat het sneller dan bij de ander maar je kan idd met de eerst volgende eisprong alweer zwanger worden. Veel mensen weten dat niet en vrijen onbeschermd en tja dan heb je vaak 9 maanden later weer een kleintje.

4. sinada

sinada Niet meer actief

Gaat er niet om dat ik nu weer zwanger kan worden hoor

5. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    3,708
    4
    38
    Volgens mij verschilt dat enorm per persoon, ook afhankelijk of je volledige borstvoeding geeft of niet. Maar ik ken verhalen waar bij er echt amper 9 maanden tussen twee kindjes zat, dus soms ben je al heel snel weer vruchtbaar!

6. sinada

sinada Niet meer actief

Lijkt me zo niet grappig zo kort op elkaar de eerste jaren. Later is het natuurlijk wel onwijs gaaf

7. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    volgens mij kun je gelijk weer vruchtbaar zijn.
    mijn oudste was 4 maanden toen ik weer zwanger werd en mij bevalt het heel erg goed

8. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Hier is mijn kleine mannetje 7 maanden en ben ik bijna 2 maanden zwanger van de tweede
    Na 5 weken na de bevalling was ik weer steeds ongesteld en kon het zwanger worden dus weer beginnen
    Na je bevalling kun je dus heel snel weer zwanger worden
    Geweldig voor ons!

9. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik werd door de bv pas na 8 maanden weer ongie.... dus het kan soms ook wel langer duren...

10. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    Surf, ondanks dat je ongesteldheid wegblijft bij bv ben je wel vruchtbaar hoor! Er zijn vrouwen die borstvoeding geven en tegelijkertijd zwanger zijn..

Share This Page