theoretisch gesproken kan de eisprong na 2 weken alweer plaats vinden mits je geen borstvoeding geeft. Dit verschilt natuurlijk per vrouw. Maar theoretisch gesproken 2 weken. Het is natuurlijk niet verstandig voor je lijf. ik zie dat je uk 11mnd is dan kun je al weer zwanger worden hoor
bij de ene gaat het sneller dan bij de ander maar je kan idd met de eerst volgende eisprong alweer zwanger worden. Veel mensen weten dat niet en vrijen onbeschermd en tja dan heb je vaak 9 maanden later weer een kleintje.
Volgens mij verschilt dat enorm per persoon, ook afhankelijk of je volledige borstvoeding geeft of niet. Maar ik ken verhalen waar bij er echt amper 9 maanden tussen twee kindjes zat, dus soms ben je al heel snel weer vruchtbaar!
volgens mij kun je gelijk weer vruchtbaar zijn. mijn oudste was 4 maanden toen ik weer zwanger werd en mij bevalt het heel erg goed
Hier is mijn kleine mannetje 7 maanden en ben ik bijna 2 maanden zwanger van de tweede Na 5 weken na de bevalling was ik weer steeds ongesteld en kon het zwanger worden dus weer beginnen Na je bevalling kun je dus heel snel weer zwanger worden Geweldig voor ons!
Surf, ondanks dat je ongesteldheid wegblijft bij bv ben je wel vruchtbaar hoor! Er zijn vrouwen die borstvoeding geven en tegelijkertijd zwanger zijn..