Hoi Dames, Ik heb net een positieve test in handen gehad Wat heb ik deze maand gedaan en wellicht kunnen jullie iets gebruiken als tip! - eerste 10 dagen van nieuwe cyclus om de twee dagen geklusd, na 10 dagen om de dag geklusd.. - altijd klaarkomen nadat mijn vriend klaar is gekomen - ik heb ipv etos zwanger worden deze cyclys davitamone mama plus geslikt - mijn vriend heeft ook vitamines geslikt: multivitamine (centrum), L'arginine (Stimuleert o.a. de aanmaak van sperma), zink, foliumzuur en omega 3 Heel veel succes dames!! liefsx
Dank je voor de tips. Heb net voor mijn man ook even wat vitamines ingeslagen.. Het kan sowieso geen kwaad natuurlijk. En nogmaals GEFELICITEERD!!!
Gefeliciteerd! Ook wat tips toen het vorig jaar bij ons raak was: - gewoon foliumzuur geslikt (verder geen extra vitamines) - veelzijdig gegeten met genoeg vis - 1x 5 dagen voor ei, 1x 1 dag voor ei en 1x op ei gehopst met manlief - hoofdzakelijk heel relaxed geweest - goed voorspel gehad en na de liefde met kussen onder de billen gelegen
top, gefeliciteerd. Zal na het weekend ook eens wat inslaan. Lees nog al eens dat etos zwanger worden goed helpt. Moet dr wel een eindje voor rijden
@ kelly, na eisprong had ik afentoe flinke krampen in mijn bm. Maar eigenlijk amper symptomen, ik had wel super last van mijn borsten, wat wegtrok en nu alleen gevoelige tepels! Dus heel anders dan andere maanden
Nonaches gefeliciteerd! ik ben nu 5 weken zwanger, ik heb me aangemeld op menstruatiekalender, deze berekent wanneer je eisprong zou kunnen zijn, in die tijd heb ik geklust, ook altijd klaarkomen na me vriend, ook nog heel ff blijven liggen, ik slik de mama&baby dagravit, een maand van te voren, vorig jaar ben ik ook zwanger geweest en toen had ik ook een maand van te voren de pillen van mama&baby dagravit geslikt, wie weet heeft dit er ook wel mee te maken hebben gehad extra vitamines.
Heel tof dames, dat jullie deze tips delen met de dames die nog zwanger moeten worden...!! (zoals ik )
Gefeliciteerd!! En bedankt voor de tips, kunnen we mooi gebruik van maken met hopelijk een mooi resultaat. Geniet van je zwangerschap