Ben het met Evian eens, ik denk ook dat het juist heel hoopvol is. En steken onderin je buik/zij, dat kan toch ook een innestelling zijn? En die zou best nu kunnen zijn als je toch al eerder je ei had. Ik heb zelf ook af en toe een steek, vanmorgen nog Ik ben heel hoopvol voor je hoor, al is het natuurlijk nog steeds onzeker tot een paar dagen na je NOD omdat het tot die tijd nog heel makkelijk mis kan gaan. Daarom ben ik voor mezelf ook nog heel terughoudend blij
Ik kan over 2 dagen testen, maar denk dat ik een week overtijd pas ga testen hihi. Heb ook harde ontlasting en kan moeilijk poepen ( sorry haha ), als ik op de wc zit voel ik dat ik moet, maar ik moet zo hard persen ( wat ik niet doe haha) en dan komt er nog niks pfff normaal ga ik 2 x per dag, gister 1 x en was echt bijna niks haha, en vandaag weer t gevoel dat ik moet maar weer niks, pfff
Het is wel hoopvol, maar je durft eigenlijk niet te hopen... Ik ga enorm hard duimen voor je beebiestar! En je symptomen zijn zoooo herkenbaar...
Toen ik zwanger werd, had ik eerst verlies van cervixslijm en dag(en) nadien pas mijn ei... Dus ik ga ook uit van het principe : eerst cervixslijm dan ei... of beiden tegelijk, maar niet omgekeerd Succes!
@Inneminne maar als ik mij ei al 19 okt heb gehad kan dat nu toch niet nog vruchtbaar slijm zijn ? zit 2 a 3 dagen voor NOD ??
Ik had afgelopen weekend vruchtbaar slijm en steekjes, waardoor ik dacht mijn eisprong te hebben, ovulatietesten wezen negatief uit. natuurlijk door blijven testen en gisteren , dag 18 een positieve test gehad. Ik pin me ook niet meer vast op slijm en krampjes. succes!!
Het gaat hier niet om een eisprong he ?! Ik heb mijn eisprong 19 oktober al gehad Zit nu 2 dagen voor mij NOD, en nu had ik afgelopen zaterdag ineens dat vruchtbare slijm, dus ik was benieuwd wat dat betekende en lees bij veel op het forum dat dat slijm en witte vloed kan wijzen op een zwangerschap, dus moet even afwachten!!