vruchtbaar slijm?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ikke87, 15 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke87

ikke87 Actief lid

18 sep 2007
    206
    0
    16
    Hallo iedereen,
    ik ben terug van weg geweest. eventjes pauze gehouden en deze maand gaan we er terug voor, maar nu zit ik met het volgende probleem, ik heb zat 27/10 s'avonds mijn maandstonden gehad en normaal zou dan de zaterdag dat nu geweest is mijn eisprong moeten geweest zijn, ook had ik toen een beetje vruchtbaar slijm... maar nu ben ik daar juist nog eens eventjes gaan "voelen" en nu nog altijd vruchtbaar slijm, kan dit zolang?

groetjes,
    ikke

2. manny82

manny82 Bekend lid

11 sep 2007
    531
    0
    0
  3. lobj

lobj Actief lid

27 jun 2007
    270
    0
    0
    o-vl
    Ik denk van wel, als ik probeerde zwanger te worden had ik dat nu ook wel eens ,dan had ik het soms een week lang...

Hopelijk mag het al raak zijn! :D

X.x

4. ikke87

ikke87 Actief lid

18 sep 2007
    206
    0
    16
    manny82 : danku voor de link ik ga dadelijk is gaan zien

lobj: ja ik hoop ook dat het al raak is, maar ik probeer niet teveel op de tekens te letten, want mijn lichaam heeft mij al is serieus voor de gek gehouden... dus voor mij is het nu nog een weekje afwachten..

groetjes,
    ikke

5. ikke87

ikke87 Actief lid

18 sep 2007
    206
    0
    16
    manny82 : danku voor de link ik ga dadelijk is gaan zien

lobj: ja ik hoop ook dat het al raak is, maar ik probeer niet teveel op de tekens te letten, want mijn lichaam heeft mij al is serieus voor de gek gehouden... dus voor mij is het nu nog een weekje afwachten..

groetjes,
    ikke

6. Chantico

Chantico Niet meer actief

Na de eisprong is het snel gedaan met vruchtbaar slijm. Dus zolang je dat hebt, heb je waarschijnlijk nog geen eisprong gehad. Die kan om allerlei redenen iets later komen dan normaal.

Veel plezier vanavond?! :D

7. ikke87

ikke87 Actief lid

18 sep 2007
    206
    0
    16
    mja ma mijn temp is zaterdag wel iets naar boven gegaan, van 36.6 nar 36.9, daarom dat ik er ni veel van snap...

groetjes,
    Ikke

8. dorito

dorito Bekend lid

10 nov 2005
    868
    0
    0
    dat kan tussendoor ook wel eens voorkomen hoor zonder dat je een eisprong hebt. ik heb dat sommige cyclussen ook en dan gaat hij weer naar beneden. om na de eisprong wel echt hoog te blijven.

9. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    betekent meer wittig slijm tegen je nod aan ook dat je nieuwe cyclus weer gaat beginnen dus dat ik ongi ga krijgen? hebben meer dames dat?

Deel Deze Pagina