vraagje

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door shluky123, 13 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shluky123

shluky123 Lid

27 sep 2007
    47
    0
    0
    verzorging
    gouda
    ik heb een vraagje ik ben nou volgens mijn telling 8 weken en 3 dagen zwanger maar heb veel last van afscheiding is dat normaal en af en toe heb ik in mijn onderbuik een warm en trekkerig gevoel vooral bij mijn liezen is dat normaal.en als ik een poosje heb gelopen bv na boodschappen of de stad dan is mijn buik een beetje hard en lijkt het net alsof het hoog zit dus mooi rond net een bal.wat kan dat zijn.?
    en een beetje rare vraag mischien maar hoe voel ik waar mijn schaambeen zit lees veel erover maar zou niet weten waar het zit. :oops:
    en ik had een vraagje is het zo vroeg in de zwangerschap schadelijk als ik met mijn man naar bed ga.

grt natascha

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Natascha,

je mag zeker gemeenschap hebben bij deze termijn. Je kunt alleen door de goede doorbloeding van je baarmoedermond een klein beetje bloedverlies krijgen. De kleine merkt er allemaal niets van, maar dat je er niet van schrikt. Het gevoel in je buik is typisch voor groeipijntjes, dus ook geen probleem. En wat je voelt zijn zeer waarschijnlijk je darmen. Die worden al aan de kant geschoven en liggen dus wat hoger in je buik dan normaal gesproken. En wellicht ligt jouw baarmoeder wat hoger in je buik en voel je toch al wel een stukje van je baarmoeder. Als je hebt gelopen of gefietst bv, dan kan je baarmoeder er op reageren door hard te worden. Geen probleem, zul je de hele zwangerschap kunnen hebben. En je schaambot zit tussen je liezen. Als je bij de rand van je onderbroek voelt en soms een beetje lager, voel je een hard stuk, je schaambot. Leg wel je hoofd neer als je voelt (doe dit liggend), want anders span je je buikspieren aan en voel je het niet.

Groetjes Brigitte

3. shluky123

shluky123 Lid

27 sep 2007
    47
    0
    0
    verzorging
    gouda
    dank je wel ben een stuk geruster nou.

grt natascha

Deel Deze Pagina