Hallo allemaal! Na het stoppen met de pil ben ik gelukkig vanzelf ongi geworden na 24 dagen. Nu heb ik berekend dat, als ik dus een cyclus van 24 dagen heb, de afgelopen week mijn eisprong zou moeten hebben gehad. Ik heb hier niet echt iets van gemerkt, alleen heb ik al drie dagen (vandaag is dag 3) slijmerige afscheiding. Is dit vruchtbaar slijm? Het is doorzichtig en vanochtend was het best veel. Ik vroeg me dus af of dit dan vruchtbaar slijm is of zou het sperma van mijn vriend kunnen zijn dat er weer uitloopt (sorry )? En is dit nu dan de juiste periode om te klussen? In principe proberen wij iedere dag te klussen, maar dat lukt natuurlijk niet altijd... Alvast bedankt voor jullie reactie! -X- Suus
Dat weet ik, maar als we dat nou gewoon leuk vinden.... . Er is wat dat betreft niet zoveel veranderd sinds ik gestopt ben met de pil.
als je het leuk vind moet je het doen Maar je zegt we proberen iedere dag te klussen komt bij mij over zo van......
Ik begrijp wat je bedoelt. Ik bedoelde eigenlijk dat we rond de eisprong sowieso proberen iedere dag te klussen.