Hoi, Ik probeer vanaf januarie zwanger te worden. Ik niet echt een regelmaltige cyclus, 12,13,19,42(mei zwanger?) en nu alweer 36 dagen?. 24 april werd ik ongi en daarna bleef hij uit..... Ik werd op een gegeven moment elke dag zo rond het avond eten misselijk, pijnlijke tepels en erg moe. Dus ik ging testen en die was helaas negatief. Op de 42ste dag (4juni)nadat ik ongesteld was ging ik weer testen. Ik had een superlichte positieve test! Ik was opgewonden en onzeker tegelijkertijd. Om er zeker van te zijn ging ik er nog een halen en onderweg naar huis werd ik ongesteld of ik ben het verloren? Nu ben ik ondertussen vanaf die 4juni niet meer ongesteld geworden en zit momenteel op dag 36. Afgelopen zaterdag een negatieve test('s avonds na het eten getest). Mijn borsten zijn iets opgezet en gevoelig, onrustige darmen, met vlagen misselijk, snel geïrriteerd,en 's avonds een opgezette,harde onderbuik. Mijn buik lijkt nu ondertussen wat meer ontspannen. Ik ben alleen zo onzeker dat ik niet durf te testen! Als ik eraan denk gaat de gedachten door me heen dat hij toch negatief uitslaat. maar aan de andere kant stel dat er wel wat is........ Ik word echt gek van mezelf groetjes ilona
Ik snap je wel lijkt mij ook geen makkelijke situatie, ik zou zoiezo sochtends testen de volgende keer (toch het beste zeggen ze) als je afgelopen zaterdag heb getest zou je wel weer een test kunnen doen maar als deze negatief is weet je tenminste waar je aan toe bent toch? beter een nee als een misschien zeg ik altijd (van misschien word je inderdaad gek!) Succes!
Om het wachten voor jezelf iets makkelijker te maken moet je uitgaan van je langste cyclus, bij jou 42 dagen. Dus nog 6 dagen wachten. Als je dan test zou het in principe te zien moeten zijn. Succes!
Ik weet niet hoe je er tegenover staat om een bloedtest bij de HA te doen? Misschien heb je dan meer duidelijkheid en kan hij je meteen ondersteuning bieden als het negatief blijkt te zijn. Misschien een onderzoekje waarom alles zo onregelmatig gaat nu? Lijkt me niet makkelijk hoor. Succes en sterkte.
Ilona: aan je eerste cyclussen te zien was dat puur ontpillen, je zal in de eerste 3 zeker geen eisprong gehad hebben. Ik denk dat je cyclus nu pas op gang komt, sinds de vorige cyclus. Van de eerste 3 zou ik zeker niet uitgaan als ik jou was. Zou ook niet goed zijn als je cyclussen zou hebben onder de 20 dagen hoor.
hoi, Ik had dus diezelfde dag nog een test gedaan en die was dus idd negatief. Ik zit nu op 38 dagen dus ik ga zoals Dizzy zei wacht ik nog 4dagen. Dan zou ik woensdag a.s 1dag overtijd zijn. Ik ben blij met jullie reacties, want ik ben redelijk onzeker en voel me best alleen in dit. Maar goed ik laat woensdag weten hoe het ervoor staat. Annelies wat ontzettend balen voor je, ik zal voor je duimen!
ik denk ook dat deze cyclus van 42 dagen pas echt eentje met een eisprong was. Die andere zijn erg kort. Ik zou even kijken of de cycli nu wat langer blijven. Als het vaker zo schommelt van heel erg kort naar erg lang dan zou ik naar de huisarts gaan.