nog steeds pijnlijke (.)(.)

Discussion in 'Zwanger worden' started by Brit1980, Nov 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Brit1980

Brit1980 Actief lid

Aug 20, 2008
    240
    0
    0
    bij mijn man en kindjes
    ben vorige zondag tot woensdag ongi geweest maar heb nog seeds pijnlijke borsten :confused: met name aan de zijkanten lijkt wel een soort spierpijn mijn tepels zijn ook nog supergevoelig merk ik tijdens het vrijen :oops: heb ik gewoonlijk het meeste last van na mijn ei tot mijn ongi maar mijn ei ken ik nog niet hebben over mijn tepelhof lopen blauwe adertjes en ze zijn nog steeds licht gekleurd herkent iemand dit...zou het de nasleep van mijn ongi kunnen zijn? snap er echt niks van..
    :rolleyes:

2. Brit1980

Brit1980 Actief lid

Aug 20, 2008
    240
    0
    0
    bij mijn man en kindjes
    :( niemand :(:

3. SirinCiik

SirinCiik Lid

Aug 27, 2008
    28
    0
    0
    denhaag
    hallloo

Ik heb niet helemaal het zelfde als jou ik 9 okt voor het laast ong geweest sins 2 weken heb ik erg last van me borsten en pijn onder in me buik ook heb ik net als jou wat blauwe adertjes en ook pijn onder aan me borsten ook onder bij mij is he tnet of je een blauwe plek hebt dat je daar op drukt heb 1 positife test en negatiefe en nu egt heel vaag streepje
    maar dus nie zwanger denk ik

gr sirin

4. Brit1980

Brit1980 Actief lid

Aug 20, 2008
    240
    0
    0
    bij mijn man en kindjes
    nee dat denk ik ook niet ben best hevig ongesteld geweest 3 dagen en donderdag alleen eigenlijk met afvegen...vind het alleen zo vreemd dat ik last van me boobies hou na mijn ongi en voor mijn ei. ik kan er hier ook echt niks over vinden..gewoonlijk als me ongi voorbij is is alles over maar het blijft zeuren vooral de zijkant bij de klieren zijn ook een beetje opgezet als ik erover wrijf...mja heeft blijkbaar bijna niemand last van dus..ben al 6 maanden van de pil het ontpillen heb ik al gehad...ach ja ben ook een zeurpiet :rolleyes:
    groejes x

5. Brit1980

Brit1980 Actief lid

Aug 20, 2008
    240
    0
    0
    bij mijn man en kindjes
    lijkt me wel dat jij zwanger bent ook een vaag streepje is een streepje anders even naar de dokter gaan

6. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

Aug 15, 2008
    1,199
    0
    0
    roermond
    hoi brit

wist niet eens dat het weer niet was gelukt bij jou
    das balen zeg

dikke kus

7. SirinCiik

SirinCiik Lid

Aug 27, 2008
    28
    0
    0
    denhaag
    ben ik vorge week geweest was aardig goed een streepje te zien
    de dokter wou ook een test doen maar daar voor moest ik veel drinken omdak al naar de wc was geweest en die was negatief en moest het over een week weer proberen en dat is vandaag en daar was egt een heel vaag streepje te zien je moet egt heel goed kijken moet morgen weer naar HA

8. Brit1980

Brit1980 Actief lid

Aug 20, 2008
    240
    0
    0
    bij mijn man en kindjes
    tja helaas voor ons wel beetje balen maar heb het weer een beetje van me afgezet en ga gewoon met frisse moed verder....als me (.)(.) nu eens niet zo pijnlijk waren..snap er geen sikkepit van...mja mss ef HA bellen mischien een ontsteking of zo ken he...
    xxx

9. Brit1980

Brit1980 Actief lid

Aug 20, 2008
    240
    0
    0
    bij mijn man en kindjes
    tjee....echt niemand die mischien iets weet? :rolleyes:

10. Brit1980

Brit1980 Actief lid

Aug 20, 2008
    240
    0
    0
    bij mijn man en kindjes
    ik zal mijn vraag anders formuleren....word hier erg onzeker van namelijk..kun je voor je ei sprong dezelfde symptomen krijgen als voor je ongesteld word een paar dagen van te voren..?
    please iemand?

Gr

11. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

Aug 15, 2008
    1,199
    0
    0
    roermond
    ik heb geen idee
    weet alleen dat ik ook pijnlijke borsten heb
    en tja je zult het verhaal inmiddels al gelezen hebben