wanneer is mijn nod nu?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door chiquita, 29 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chiquita

chiquita Actief lid

5 nov 2008
    248
    0
    0
    ik heb een vraag. ik wordt echt elke 28 dagen stipt dezelfde dag ongesteld. t begint op dinsdag avond dan heb ik lichtbruin verlies heel minimaal dat tot en met vrijdag en dan zaterdag pas echt helderrood. mar wanneer is mijn nod nu dinsdag of zaterdag ik heb namelijk gehoord dat je pas moet tellen vanaf de dag wanneer je helderrood bloed verliest. nu vroeg ik me af hoe dat precies zit en of dat zo is.

ik heb namelijk ook nog geen lichbruin verlies gehad. en da zou dan volgens mn agenda afgelopen dinsdag moeten zijn geweest maar heb nog geen positieve test. dus nu vroeg ik me af of dat dan wel mn nod dag was?
    ik hoop dat jullie hier wat antwoorden op hebben. en zijn er meer mensen die pas na hun nod positief testen en niet er voor?

alvast erg bedankt

chiquita

2. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    In principe moet je tellen vanaf je eisprong, gemiddeld is dit zo'n 14 dagen, de 1 wat korter de ander iets langer. Dus ik weet niet of je dat een beetje van jezelf weet, want dan kan je het een beetje uirekenen. En volgens mij telt het idd vanaf helder bloed.
    Sommige kunnen idd voor hun NOD positief testen, maar er zijn er ook genoeg die pas dagen later positief testen. dat is zo verschillend. Ik als ik jou was iig wacht tot op of een dag na je NOD. Succes!

3. Maia

Maia Niet meer actief

Ik zou (persoonlijk) uitgaan van het rode bloed

4. BabsieG

BabsieG Niet meer actief

Ik heb ook altijd bruin- en zelfs roodverlies van tevoren, maar de echte ongi zet altijd pas ca. een halve week later echt door. Vanaf die dag begin ik de tellen en ik weet dat dat juist is omdat ik m'n eisprong altijd voel.

5. chiquita

chiquita Actief lid

5 nov 2008
    248
    0
    0
    ja dat dacth ik dus ook al dus had ik veel te vroeg getest .. nou dan zaterdag maar weer een poging doen :)

Deel Deze Pagina