Zijn er meer vrouwen wiens partner elke maand enkele weken elders werkt? Mijn vriend en ik hebben besloten te proberen nog een kindje te maken. Alleen nu is hij kapitein op een schip waardoor hij twee weken thuis is en twee weken vaart. Dinsdag wordt mijn Mirena verwijdert, erg spannend dus hoe de cyclus gaat lopen. En vooral, in welke weken mijn vruchtbare dagen gaan vallen....
Hoi! Mijn vriend werkt 6 weken op en 6 weken af ook op een schip. We hebben nu net een kleine van bijna 5 maanden. Wel lastig soms hoor, maar ideaal als hij straks weer 6 weekjes thuis is.
mijn vriend werkt week op week af. ben vruchtbaar twee dagen na zijn vertrek... dus dat is wel vervelend!
Hier nog iemand met een vriendje die vaak weg is. Mijn vriend is marinier, dus vaak weken achter elkaar weg. Nu was hij tot 2 maanden toen precies in mijn vruchtbare periode weg.. Balen dus. Nu komt hij einde van de maand terug, dus maart is onze kans weer. Dan blijft hij (als het goed is) voorlopig weer even thuis, dus kunnen we de schade inhalen ! Liefs Deejay.
Hoi hoi, Mijn man vaart ook en is alleen in 't weekend thuis... Het raakt tijd dat hij eens wat vaker thuis is, want wil zo graag een kindje van ons samen.
Mijn man is internationaal chauffeur. Vaak pas vrijdagavond laat thuis en dus gebroken, en vaak maandag ochtend alweer erg vroeg de deur uit. zaterdag en zondags zijn dus onze dagen. Tot nu toe heb ik gelukkig ook nog steeds dat daar wel 1 van mijn vruchtbare dagen invalt Nu maar hopen dat dat ook zo blijft, of beter nog...............dat ik snel zwanger ben 8)
Gister hebben we te horen gekregen, dat hij nu t.g.v. de 'crisis' twee weken op, één week af moet... Balen dus. Voordeel is dat hij nu ergens in een vruchtbare week wel thuis moet zijn. Vanochtend is de Mirena verwijdert, het wachten is dus nu op de eerste ongesteldheid (lekeer dubbel, wie zit daar nu op te wachten?)!
@ Jilly, spannend meid. Dus jullie kunnen nu voort echie beginnen Mijn vriend komt de 26e terug uit Noorwegen, en de 27e is mijn NOD. Gelukkig is hij dat de komende maanden weer thuis.
Helaas gaat voor mij de derde ronde voorbij... Mijn vriend is vandaag weer voor een week vertrokken. Gisteravond zouden we nog even klussen, maar omdat hij moe was gingen we slapen. Hij had gezegd dan doen we t morgenvroeg nog even. Dat had hij beter niet kunnen zeggen, want hij was vergeten zijn wekker eerder te zetten. Dus deze maand gaat aan mij voorbij. Ik baal als een stekker. Nu heeft hij gezegd: we hadden er beide om moeten denken dat die wekker eerder gezet moest worden. Nou ja zeg.... Ben behoorlijk pissig even! Sorry voor het lange verhaal, maar ik moest het gewoon even kwijt.
Jeetje, balen dan dus. Kan ik me best voorstellen! Kerels! Ik heb ook de indruk dat dit soort dingen ook echt een vrouwending is, mannen denken vaak een stuk makkelijker hierover. Komt het vandaag niet, dan volgende keer maar weer. En volgens mij is elk persoon verantwoordelijk voor het zetten van zijn eigen wekker, denk niet dat mijn baas er vrolijk van wordt wanneer ik me verslaap en uitleg dat mijn partner mijn wekker niet heeft gezet! Sterkte met wachten LadyIngrid!
Dat het een vrouwending is wordt mij ook steeds duidelijker. Ach er moet toch verschil blijven, maar sommige dingen kunnen gewoon echt niet... Heb het er vandaag nog even met hem over gehad, luchtte wel op (al had ik er wel weer een hele dag mee gezeten) En het gaat uiteindelijk ook niet om de wekker zetten, maar doen wat je zegt. (dus dat hij gisteravond wilde klussen, verplaatste naar vanmorgen maar niet deed). Maar goed, dan maar op naar de volgende maand! (waarin hij tevens heeft beloofd dat hij een paar dagen extra vrij neemt omdat mijn eisprong er dan mogelijk is)