erg onzeker en niet weten wat te doen

Discussion in 'Zwanger worden' started by Lief meisje, Mar 17, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lief meisje

Oct 28, 2007
    7
    0
    0
    Leerkracht haartooi
    Aardenburg
    Hallo,

Ik heb altijd een cyclus van 29, 30 of 31 dagen. Nooit langer. Toen dus afgelopen donderdag (30 dagen) mijn ongesteldheid uit bleef was ik blij verast. We hebben namelijk een kinderwens.

Gisteren (maandag dus) nog steeds niets en al 4 dagen vlagen van misselijkheid tot een uur of 3 in de middag.

Vandaag eindelijk een besluit genomen om een test te kopen. Ik ben namelijk erg nieuwsgierig maar ja, zal erg tegen vallen als deze negatief zou zijn. Nog niet kunnen testen.

Nu (6 dagen over tijd) vanavond had ik weinig licht bruin slijm verlies. Nu ben ik helemaal in de war. Kan iemand mij helpen?

Kan ik nu alle hoop laten varen en hopen op de volgende ronde of toch maar testen of gewoon afwachten? Vind dit zeer moeilijk. Ben erg onzeker. Het is namelijk de eerste keer dat het zolang wegblijft

2. sylcor

sylcor Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    1,193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    je zou het nog even aan kunnen kijken voor 2 dagen,m misshien zet de ongi door of is het wat oud bloed.....

sterkte met wachten...

3. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

Jan 13, 2009
    1,230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    kan natuurlijk een voorteken zijn van een aankomende ongi, ik heb altijd een dag of 2 bruin verlies en daarna zet de bloeding pas echt door....

wacht het nog even af...misschien test je over een aantal dagen wel positief.

Succes meid!

4. Kegi

Kegi Actief lid

Nov 23, 2006
    243
    0
    16
    Huishoudhulp
    België
    Zit een beetje in dezelfde situatie.
    Eerste cyclus was 28 dagen en dan 31 dagen. Nu 8 dagen overtijd, dus begon k stiekem al een beetje te hopen.
    Gisteren bruine afscheiding, maar verder niets. Tot dan 2u deze middag. Opnieuw bruinverlies, maar feller. Net nog even naar toilet geweest en nog steeds last van. (nog steeds precies oud bloed) Normaal gezien zet alles hier heel vlot door en heb ik nooit gelijk nu de dag op voorhand al verlies.
    Mijn man wou vandaag een test gaan halen, maar dat heb ik afgeblazen en nu twijfel ik toch of ik niet nog eentje moet gaan halen...(nog tijd tot half 8)

5. Rozijntje

Rozijntje Actief lid

Mar 16, 2009
    125
    0
    0
    Zwolle
    Hoi,

vervelend zeg die onzekerheid.
    Ik herken het wel goed want de afgelopen 7 maanden
    had ik een gemiddelde cyclus van 33 en deze maand heb ik 51 dagen moeten wachten!
    Het kan allerlei redenen hebben een laat ei, stres, griep, eten, etc etc..
    Iedereen heefd wel eens een langere cyclus het lijkt erop dat je gewoon ongesteld gaat worden, als het niet doorzet gewoon testen.

Bij mij kwam deze lange cyclus waarschijnlijk door andere werk tijden.
    Was wakker van 4 smiddags tot 4 sochtens.
    Normaal wasdat van 10 tot 12.
    Een ander dagritme kan je cyclus ook heel erg in de war brengen.

Succes ermee.

6. Lief meisje

Oct 28, 2007
    7
    0
    0
    Leerkracht haartooi
    Aardenburg
    Herken het helemaal. Is bij mij ook zo. normaal altijd op tijd en meteen zet mijn ongesteldheid door nooit eerst bruin achtig slijm.

7. jedalin

jedalin VIP lid

Nov 4, 2008
    12,674
    2
    38
    Hmm maar waarom test je dan niet om uit die onzekerheid te komen?!
    Ja; het kán tegenvallen maar áls je zwanger bent, wil je dat toch zo snel mogelijk weten?!
    En 6 en 8 dagen overtijd is echt wel lang genoeg om te testen hoor!
    En als het niet zo is, is 't juist toch alleen maar fijn dat je weet dat je niet zwanger bent?

8. Lief meisje

Oct 28, 2007
    7
    0
    0
    Leerkracht haartooi
    Aardenburg
    Hallo,

Gisteren avond toch nog maar getest en deze was negatief. Toch bedankt voor jullie steun.

Vandaag inderdaad ongesteld geworden. Misschien de volgende keer toch vlugger testen. We zien wel

9. Kegi

Kegi Actief lid

Nov 23, 2006
    243
    0
    16
    Huishoudhulp
    België
    Wat jammer. Had gehoopt op beter nieuws van uwe kant.
    Hier is het net hetzelfde. Deze nacht is alles goed door gekomen.
    Hopelijk is er volgende maand beter nieuws.

Share This Page