Hallo, Ik ben overtijd en woensdag een negatieve test gehad. Ik heb de volgende symptomen. - pijnlijke tepels - om mn tepels wordt t groter en meer blauwig en soms ook weer niet (soms rodere bultjes, ze zien er gewoon anders uit....) - buikpijn, tegen spierpijn aan - 2 dagen veel moeten plassen - soms hoofdpijn - veel afscheiding - jeuk aan mn hoofd - droge huid - ineens veel puistjes op mn kin (na 4 dagen weer weg) - steken in mn liezen - heftig kunnen reageren om nix - soms even akelig worden - zenuwachtig omdat de ongi niet komt - opgeblazen buik - winderig - heel vaak stijve tepels - geen zin in seks - pijn aan de zijkant van mn (.)(.) - vollere borsten - tot een dag of 5 terug momenten op de dag dat ik het superkoud kreeg, heel rood gezicht, gloeiende wangen - pijn in mn hele rug, niet alleen onderin - soms maagzuur Nou mensen, als ik niet zwanger ben, weten we meteen weer zeker dat symptomen nix zeggen over of je zwanger bent of niet.....hihi. Ik heb trouwens ondanks alle kwaaltjes niet het idee zwanger te zijn hoor (niet op de goede momenten geklust geloof ik)....durf er eerlijk gezegd ook niet zo op te hopen. xxxxx uit Brabant
Ja, woensdag waag ik me er nog een keer aan en dan ga ik maar weer terug naar de HA. Al stuurde hij me vorige week weg met de boodschap dat ze pas actie ondernemen als ik 6 maanden niet ongi ben geworden.... Is dat trouwens jouw hondje? xxxx uit Brabant
Leuk is dat hé... ahum.. ik zit in hetzelfde schuitje, heb alleen niet alle symptonen die jij beschrijft, wel enkele... ik vind het ook heel raar en snap ook niet waarom de test negatief is en zo ja waarom er dan geen ongesteldheid komt of anders gewoon een streepje Nou ik duim voor je hoor! En ondertussen breng ik mijn dag ook heel zenuwachtig door... zonder testen want die zijn op en de winkels dicht.. haha!
Ja, dat is mijn hondje Ze was toen wel nog maar 6 weken oud. Nu inmiddels alweer twee jaar en 5 maanden, maar iedereen op straat denkt dat ze nog steeds een puppy is. Heb ik toch al een beetje een kindje . Nu nog een echte! Ik hoop dat je zwanger bent. Maar dat je huisarts pas na 6 maanden in actie wil komen??? Je leest op deze site best vaak dat een cyclus al na bijv. 30 dagen overtijd kunstmatig op gang wordt gebracht met Provera. Maar is vast niet nodig bij jou
Leuk beestje, ik heb ook 2 cavaliers gehad, maar dan blenheims, vandaar dat je fotootje me meteen opviel, hihi. Ja beetje vreemd van die huisarts begrijp ik nu ik hier vanalles lees. Dus ik ga als de ongi er vrijdag nog niet is, toch eens bij een andere huisarts om raad vragen. Haha, je bent wel heel positief, meer dan ik....ik vind het maar een vreemde gewaarwording allemaal, want dat zwanger zijn....dat geloof ik pas als ik het 100x zou zien. xxxx uit Brabant
hoi Brabantse,, Tegen mij hadden ze gezegd toen ik overtijd was met symptomen maar geen positieve test, dat ik nog een weekje af moest wachten omdat de test nog wel positief kan worden... en idd die zelfde week had ik een positieve test K hoop dat je dr wat aan hebt!
Leuke hondjes zijn het he . Kan me voorstellen, dat je er nog niet vanuit wil gaan. Eerst maar eens zeker weten. Maar wie weet? Ik ben benieuwd! Je hebt nu nog geen test in huis, of stel je het bewust uit tot woensdag?
Nou ik heb precies dezelfde klachten als die jij hebt brabantse1982. Maar ik ben net tot de ontdekking gekomen dat ik een beetje bloed verlies. Moet even aankijken of dat doorzet jah of neej
Hoi! 3 dagen overtijd en hierbij mijn symptomen (of 'klachten', want als ik niet zwanger blijk te zijn, is het natuurlijk alleen maar lastig ) - krampen/steken in onderbuik - vermoeide benen/steken in liezen - 4 dagen voor NOD een bloeding/bruinverlies (bij een zeeeer regelmatige cyclus van 28 dagen), duurde exact 1 dag - op NOD roze afscheiding bij afvegen - geen menstruatie - opspelende darmen/winderigheid - stemmingswisselingen (normaliter alleen voor mijn NOD) - absoluut geen eetlust, ik eet me alleen suf aan pindakaas - heeeeel erg moe, vooral na het middaguur tot ik naar bed ga - vroeg wakker (rond uur of 5) - negatieve testen Over een week ga ik pas weer testen (vrijdag/zaterdag)!
oh spannend!! Ik heb sinds vanmiddag echt flinke buikpijn, en na t eten paar minuutjes misselijk dus wellicht komt de ongi alsnog??? T begon wel na t klussen....hmmmm xxxxx uit Brabant
Hey Brabantse...! Ik heb precies hetzelfde.. Ben alweer 11 dagen overtijd.. Laatste keer dat ik getest heb was afgelopen dinsdag.. Is nu dus bijna een week geleden.. --> negatief.. Vind het echt ongelovelijk, heb dit nog nooit meegemaakt.. Ik ga net als jou, woensdag testen Jij hebt wel veel symptomen zeg.. Ik zou zo denken dat je zwanger bent.. Dit zijn mijn symptomen: Beetje last van ochtendmisselijkheid Stemmingswisselingen (kan echt huilen om niks!!!) En heb echt een kort lontje! Krampjes in mijn onderbuik, soms steekjes.. Mijn eetpatroon is niks veranderd, hou nog steeds erg van eten! Hahaha En dat was het eigenlijk wel... Verder nergens last van! Liefs xx Dorien
Hoi meiden Ik sluit me bij jullie aan.... Ik ben nu 6 dagen overtijd als ik uitga van mijn gewone cyclus en 3 als ik uitga van mijn langste cyclus. Ik heb veel last van stemmingswisselingen Af en toe kramp/steken in mijn onderbuik Weinig eetlust Moe Onrustig slapen Zware benen Veeeeeel afscheiding (wit) en dus nog steeds niet ongi Ik heb afgelopen vrijdag getest, Negatief! Vind het moeilijk omdat ik niet weet waar ik aan toe ben en ik het gevoel heb dat ik mijn eiegn lichaam niet echt meer ken, heel raar allemaal. Je blijft stiekem hopen dat het wel raak is, maar aan de andere kant probeer je jezelf in te prenten dat het gewoon niet zo is.... Hoop dat ik zsm een verlossend antwoord heb en ook voor jullie
Oooh wacht is even, heel belangrijk symptoom vergeten.. Zag net dat Bongo het ook had opgeschreven.. Erg moe! En.. Zeer onrustig slapen!! Wat ik trouwens wel merk is dat ik behoefte heb aan ander soort eten.. Bitter heb ik meer zin in.. Klinkt cliche maar heb toch echt zin in augurken tewijl ik het hiervoor nooit echt had.. Liefs
Nou dames, ik kan niet slapen van de pijn in mn buik en voel me best beroerd, half misselijk enzo. Ik denk dat ik een griepje te pakken heb, blehh. Op naar de woensdag, maar denk eerlijk gezegd dat mij een virusje dwars zit ofzo. xxxxx uit Brabant
hmmm, ja heel spannend. Hopelijk gaan we woensdag allemaal de 2 streepjes zien...!!! duim voor jullie dames! Nog steeds geen duivels bij jullie?? xxx uit Brabant
Haha woensdag is bij meerdere een belangrijke dag.. vind ik wel grappig.. Hoor bij meerdere dat ze woensdag gaan testen.. Ik heb nog geen duiveltjes!