Trouwen en 35 wkn zwanger !

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by msu973, Jan 30, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. msu973

msu973 Lid

Apr 2, 2009
    53
    0
    0
    Hallo,
    Wij hebben de beslissing genomen om op 7 mei te gaan trouwen. We wilden dit graag doen voor de geboorte van ons derde kindje aangezien we vlak daarna (indien mogelijk) gaan emigreren en ervaring ons geleerd heeft dat samenwonen nogal consequenties met zich meebrengt.
    Het punt is: als we gaan trouwen, ben ik bijna 35 weken zwanger. We houden het klein en intiem (wat fam en vrienden) en houden de dag kort (ook vanwege 2 mannetjes van 2 en 6 jaar), maar er komt wel al een week van te voren fam te logeren uit het buitenland om te helpen.
    Bij de vorige zwangerschap heb ik wegens voortijdige weeen een dag in het ziekenhuis gelegen, maar deze zwakten gelukkig af en het kindje is tenslotte met 41 wk geboren (de 1e met 41+3).Een dagje winkelen in A'dam was dus geen slimme zet;)
    Ik ga er niet vanuit dat deze te vroeg wordt geboren, maar je weet het niet..
    Wat zijn nu de "warning signs" om te - indien mogelijk- te voorkomen dat dit gebeurd? Waar moet ik op letten, behalve rust en kalmte voor zover mogelijk? :) Alvast bedankt.

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Ik zou dankbaar gebruik maken van de fam die komt helpen!
    Let op harde buiken, indien deze voornamelijk in de avond of nacht komen dan ben je overdag te druk! Indien je tegen de 5-6 harde buiken per uur aan gaat zitten is het ook beter om het rustiger aan te doen.
    Maar het komt vast helemaal goed! Hele fijne dag en geniet vooral!

Imke

Share This Page