Ervaringsdeskundige gezocht, op 7 april een bloeding gehad wat leek op een innestelingsbloeding (nog nooit alleen maar bruin veegje/klein beetje slijm zonder stolsels ipv wat bruin met daarna rood en stolsels; mijn menstruatie dus) Ik was toen 8e dag overtijd. Gezwollen borsten, pijn lage rug in milde mate dan normaal bij mijn menstruatie, warm/koud aanvallen) Negatieve zwabgerschapstesten. ik heb de " bloedingsdag" aangehouden alszijnde " 1e" menstruatiedag. Er was of een vroege miskraam geweest of een verlate menstruatie. (beetje in de war, dit nog nooit meegemaakt namelijk!). NB alles opgezocht op dit forum en het intenet. ik ben sinds dag 11 gestart met ovulatietesten; dag 11 tm 14 duidelijke echter wel slichtere streep (testjezelf.nl ovulatietest). vandaag is dus dag 15 en heb bijna geen streep (nauwelijks voor het oog zichtbaar, maar zeer licht) ben 32 jaar, sinds okt '13 zonder pil, sindsdien zeer regelmatig, 28 dagen cyclus. 5 mei zou ik weer ongesteld moeten worden, maar zo lang kan ik niet wachten en ik ben benieuwd of er iemand is die mij wat zou kunnen helpen met wat info/ervaring. alvast bedankt
Heb je ook een foto? Ik had op de ovu's altijd wel een streep soms lichter soms duidelijker. Het kan zijn dat de streep nu weg is en morgen knal. Kan nog alle kanten op.
@wondertjeinmaak, Bedankt voor je reactie!! Begin me af en toe echt een uitzondering te voelen. Helaas lees ik je bericht te laat, inmiddels test ook weer weggegooid. Vandaag na het werk maar weer eens testje doen. Hopelijk een dikke streep dit keer dat zou dan voor het eerst zijn! Voor iemand "Test vermoeidheid" herkenbaar? Nou ik ben slachtoffer vrees ik! Pfffff wat een spanning en gedoe allemaal Wachten tot 5 mei dan maar weer Groetjes