Vruchtbaar ????

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Liesz, Jun 3, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Liesz

Liesz Actief lid

May 13, 2014
    186
    0
    0
    Vanavond sowieso klussen! Maar ben echt benieuwd! Hen al de hele dag krampjes op de hoogte van de baarmoeder en af en toe in de lies..

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dat wat je voelt, is het groeien van de follikels. Als die pijn weg is, is je ei gesprongen.
    Dit weet ik door ontelbare follikelmetingen en echo's die ik gehad heb tijdens mijn medische behandelingen.

Het hoort dus allemaal bij je naderende eisprong!

Klussen dus. :D

3. Liesz

Liesz Actief lid

May 13, 2014
    186
    0
    0
    De pijn is sinds een uur of 7 wat minder.. Super bedankt voor je informatie! Vanavond dus 😇😇😇

4. Liesz

Liesz Actief lid

May 13, 2014
    186
    0
    0
    Heb weer een ovu test gedaan, heb t gevoel dat hij precies dezelfde kleur heeft als gister.. Alleen sinds maandag 12:00 al last van stekende onderbuikpijn.. Is nu wel een beetje minder is m'n ei gesprongen???? En heb natuurlijk geklust, hoeveel is de kans nu dat ik zwanger word?

5. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

Jan 13, 2014
    3,648
    305
    83
    Moeilijk om te zeggen of je ei al is gesprongen.. Meestal gebeurt dit 24 - 48u na je 1ste positieve test
    Mijn temperatuur was vanmorgen hoger, dus ik weet dat mijn ei geweest is..

En de kans dat je zwanger bent, tja meid das gewoon afwachten hè!

6. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

Jun 1, 2014
    1,885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Ik zou zeker de 48 uur na eerste positieve test blijven klussen.. ik heb ook meerdere keren op echos gezien dat ei pas sprong 1 1/2 dag na vette lh piek..

7. lorreke

lorreke VIP lid

Sep 10, 2013
    5,298
    394
    83
    Elke maand is de kans op zwangerschap 15 a 20 % dus dat is ook deze maand voor jou de kans dat je zwanger bent ;)
    Maar het is en blijft afwachten, over 14 dagen kun je testen.

Share This Page