Blijf harde buiken houden

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by bigdream, Dec 5, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bigdream

bigdream Fanatiek lid

Jan 21, 2007
    2,484
    0
    0
    Beste verloskundige,

Vorige week donderdag kreeg ik eindelijk de oorzaak van de harde buiken, toch een blaasontsteking veroorzaakt door streptococcen b.
    Ik slik nu sinds donderdag antibiotica en en vandaag is mijn laatste dag.

Nu zijn de harde buiken alleen maar toegenomen, ik heb me maandag ziekgemeld en slaap nu heel veel, bed rust doet me goed. Lang zitten, staan, lopen veroorzaakt pijn, steken in mijn schaambeen, en stuitje wat uitstraalt naar mijn bovenbenen.

Nu wil ik graag advies. En vragen hoe het kan dat de klachten toe lijken te nemen.

Alvast bedankt,

Groetjes bd

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi BD,

zo te horen is het een combinatie van de blaasontsteking ( die soms pas wegterekt nadat je kuur is afgelopen) en je bekken dat erg pinlijk begint te worden. De klachtne die je beschrijft horen hier typisch bij. Dit heet geen instabiliteit hoor, maar bekkenpijn en hoe verder je in de zwangerschap komt, het zal niet minder worden. Maar je kunt wel bewuster zijn van het feit dat je last hebt van je bekken. Ik wil je adviseren eens contact op te nemen met een fysio. Die kan je niet geheel pijnvrij maken, maar je wel behandelen voor die dag en je verder hele nuttige en handige tps te geven zodat je je bewust bent vna je lichaam.

Groetjes Brigitte

3. bigdream

bigdream Fanatiek lid

Jan 21, 2007
    2,484
    0
    0
    Brigitte dank je wel!

Share This Page