Hii meiden. Ik ben nu meer dan een jaar bezig om zwanger te worden maar het lukt ons niet . Er is een ding die ik helemaal niet begrijpt, (het zit me zo dwars). Bijna elke maand na het eisprong, krijg ik zo veel zwangerschap symptomen. Een maand dacht ik zekker dat ik zwanger was, ik was zo misselijk, had veel borstpijn, kon niet stoppen met eten... , was zo opgeblazen, en mijn menst. wat tien dagen overtijd, net als mijn eerste zwangerschap. En toen was ik 100% zekker dat ik zwanger was. Maar NEEE helemaal neppe symptomen :x . Wat is er met me meiden..? Die schijnsel heb ik bijna elke maand, een maand ben ik gewoon zo moe en misselijk, die andere gewoon veel borstpijn, of een week overtijd......wat is dat nou...? Deze maand heb ik mijn temp. gemeten. Ik heb een cyclus van dertig dagen, ik ben vandag in dag 24, naa mijn eisprong tot nu toe heb ik borstpijn, een klein beetje opgeblazen gevoel, mijn baarmoeder was zo hard als mijn neustop maar nu niet meer, en mijn temp. is op het weg naar boven... , verder heb ik geen symptomen, maar ik hope echt dat ze deze keer echte zijn, niet neppe Ben ik nu zwanger of niet, of is het te vroeg om te weten...? Maar ik heb borstpijn en mijn temp. is verhoogd, is dat niet goed...he..!?
yep, ik ken het gevoel helemaal! ik had dit ook 2 jaar lang zo elke keer die gevoelens enzo maar je denkt er gewoon teveel aan! tot op de dag dat ik zegde kijk dit is de laatste maand dat ik probeer en dan stop ik ermee en ik denk er zelfs niet meer aan. ik was het zo kost moe he ! en kijk wij zijn al bijna 7 weken ver!
ik dacht vant zomer ook dat ik echt van alles voelde, en dat bleek niets te zijn, nu voel ik helemaal niets en is het raak. Je lichaam kan rare dingen met je doen :S sterkte ermee miek
Ik denkdat veel mensen dat herkennen. Hoeveel topics zijn er wel niet van mensen die allerlei soorten zwangerschapsverschijnselen opnoemen met de vraag of ze misschien zwanger zijn en achteraf gewoon ongesteld worden. Ik heb het zelf ook lang gehad, maar na een jaar kon ik iets beter afstand nemen en wachten op mijn menstruatie. Hopelijk is dat voor jou ook snel aan de hand. Groetjes en sterkte, Anouk
pff... meid ik hoop het voor je dat het deze keer raak is! maar symptomen verschillen van persoon tot persoon, zelfs van menstruatie tot menstruatie. Je kunt er gewoon helemaal niets van zeggen! Het enige wat je nu kunt doen is afwachten! Ik had zelf eigenlijk zo goed als geen klachten. Die kwamen pas na 8 weken, dus ja.. Gewoon afwachten.. hoe moeilijk dat ook is! ik duim voor je dat het raak is!
Hoi terisia. Weet precies wat je bedoelt. Ons lichaam kan ons zo gek voor de houden. Volgens mij klopt je banner niet, lees dat je 85 dagen overtijd bent.
Bedankt voor jullie steun meiden... Ik moest het even kwijt, want ik ben het nu zo zat van al die gevoelens die ik elke maand krijg, ik denk verderop niet meer daarover, ik zit nu gewoon lekker op mijn menst. te wachten, terwijl ik zelf diep van binnen hoop dat ik zwanger word... We kunnen niets anders doen dan wachten... [-o< Wat is denken toch makkelijk vergeleken met doen...!
Het borstzelfonderzoek 8) Het borstonderzoek omvat twee stappen: eerst nauwkeurig kijken naar beide borsten en ze vervolgens aftasten. Bij het bekijken van de borsten gaat u voor een spiegel zitten of staan. Eerst houdt u de armen ontspannen langs uw lichaam; Daarna legt u de handen achter uw hoofd. In beide houdingen let u op zichtbare veranderingen in uw borsten. Nou.. ik heb het gedaan, ze zijn gewoon groter en pijnlijke...
hey jha heb het ook elke keer weer misselijk voral savonds eten niet norma meer en sagerijnig dat ik ben had ook deze dingen bij me eerste maar helaas het was de afgelopen maand weer niet raak. jha en het klinkt stom ma heb bij mijn dochtertje een stijgerent hengst gehad zo beeldje en die bij me bed gezet en dat zou heel goed werken volgens mijn moeder en jha die keer was ik zwnager heel vreemd en mijn schoonzusje zat al in het vervol met de hulpmidelen want die komn niet zwanger worden haar zoon paard gedaan en heeft nu een heel mooi zoontje jha geloven of niet ik weet het ook niet ma ga hem in de volgende ronde weer neer zetten en dan hopen. heel veel sucses hopelijk is het snel raak goetjes
al die symptomen hebben te maken met de eisprong meid... na de eisprong hebben veel vrouwen "dergelijke" zwangerschapssymptomen maar helaas is het enkel de tijd die moet uitwijzen of het idd zwangerschapssymptomen zijn of gewoon "hormonale veranderingen" door de eisprong... ik had elke maand na de eisprong ontzettend last van mijn borsten dat je zou denken aan zwangerschap. dan veranderde dat weer en had ik weer van andere dingen last (vreetbuien - moe etc etc) maar geen enkel symptoom door zwangerschap helaas... en juist de maand waarin ik wel zwanger bleek te zijn had ik totaal nergens last van, en al die maanden ook niet gehad tot 2 mnd terug. het lichaam is een vreemd iets en je zou eigenlijk moeten proberen niet meer op al die "rare" dingen te letten dat scheelt in ieder geval een hele hoop stress en "valse hoop" .... gr.smoekie
Iedereen hastike bedankt voor jullie berichten en hulp. Voel me wel goed vandaag. Het wisselt gewoon erg m'n stemming! Borstpijn valt mee, maar misselijkheid kan ik gewoon niet volhouden.... Lekker veel slapen, hopelijk knap ik weer snel op en wordt die moeheid wat minder.
Wat heerlijk om deze berichtjes te lezen and to know... I´m not alone. Sinds 2 maanden niet meer aan het oefenen maar we gaan er nu echt voor. NOOOOOOOOOOOOOOIT ben ik te vroeg of te laat maar wat denk je... Yep, vorige maand 4 dagen te vroeg maandstondjes en nu 4 dagen te laat. En de hele retteketet aan symptonen er nog bij dus moe, bloedend tandvlees, bijzonder pijnlijke borsten, emotioneel... En mijn ventje staat erbij en kijkt ernaar. Toch wat teleurgesteld en verwonderd toen gisteravond dan toch de vrouwendagen doorbraken. Jammer, maar goed, derde keer goede keer.... Veel succes Terisia! Wish me some as well.
Ik ga ook niet meer te veel uit van al die lichamelijke ongemakken. iedere maand heb ik wel ergens last van! Ik kijk alleen nog maar naar de dag van eisprong (die voel ik wel!) en de 1e dag van menstruatie. Ik lees bij bijna iedereen wel dat ze last heben van die vervelende kwaaltjes, ach, elke cyclus is weer anders! Liefs Dib