Even zeuren

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Corinne348, 22 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corinne348

Corinne348 Actief lid

9 mei 2008
    268
    0
    0
    He,
    Ik vind deze site echt tof want hier kan ik mooi erover praten.
    Wij zijn echt net begonnen met zwanger te worden omdat ik nog medicijnen (citalopram) per 1 mei ben ik hiermee gestopt en zijn we begonnen zeg maar.

Nou weet ik dat je niet de eerst keer gelijk zwanger ben. Maar ik ben ongesteld geworden en het was echt zo’n tegenvaller (mijn ouders zeiden eerder al dat ik toch geen kinderen kan krijgen omdat ik er teveel aan denk).
    Ik ben nou echt depri

Zo dat wou ik even kwijt.

2. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Lieve schat, laat je niet gek maken hoor!

Er teveel mee bezig zijn betekent echt niet dat je geen kinderen kan krijgen! Geduld moet je wel hebben, want het is heel normaal dat je er een jaar zoet mee bent! :)

Dus meid, gewoon je best doen en afwachten! Komt heus wel goed!

3. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Ik vind het ook niet echt aardig van je ouders om zoiets te zeggen. Misschien moet je het maar lekker voor jezelf, je vriend/man en vriendinnen houden om hierover te praten. Dan horen je ouders later wel dat je zwanger bent! Scheelt een hoop stress. Want aan dit soort opmerkingen heb je helemaal niks als je zwanger probeert te raken.
    Kan me je depri zijn daarom heel goed voorstellen...

Kom maar lekker hier kletsen hoor! :)

Liefs, Daphne

4. sterr

sterr Actief lid

27 apr 2008
    213
    0
    0
    Als je eemaal zwanger wil worden ben je er automatisch veel mee bezig ookal is dat niet altijd bewust.

Toen mijn zus net gestopt was met de pil moet ik zowat elke dag van alles aan horen over het zwanger worden en dat ze op een forum zat te kletsen met andere meiden.
    Ik dacht toen echt van mens ken het wat minder praat is een keer niet over baby's en laat het eens los wees er niet zo mee bezig.
    Nu is ze inmiddels 32 weken zwanger en het blijft maar door gaan (hihi)
    Ik ben nu zelf 3 maanden gestopt met de pil en dat weet mijn familie niet,maar ik merk nu al aan mezelf dat ik steeds meer op me zus gaat lijken.
    Ik zit ook op een forum,ik kan bijna alleen nog maar over baby's praten ( wel zodat ze niet merken dat wij ook zwanger proberen te worden)
    En elke maand ik gewoon verdrietig als ik weer ongesteld word.

Dus laat iedereen maar lekker zeuren.
    En ik weet hoe rot het is als je weer ongesteld word maar daar moet je ff doorheen bijten.
    Er komt een maand dat die ongie weg blijft en je een positieve test in handen heb :)

5. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    hoi hoi

ja de eerste maand voelde ik mijn ook k*t dat ik ongi was geworden. en de maanden erna ook voelde ik mij ook kl*te en dat gaat ook niet over.
    en ik praat er idd ook heel vaak over en je ben de laatste maanden er wel minder mee bezig dan in het begin, maar als je iets graag wilt dan ga je er aan denken en dat is ook heel normaal. mijn moeder zegt ook steeds van je moet er niet aan denken want anders wil het nooit lukken.
    dan dnek ik zal het echt zo zijn. zouzen de visjes dan denken van he ze denkt er weer aan we zwemmen maar weer terug?

ik dnek het niet, mijn gyn zei ook dat is de grootste onzin die er bestaat. het komt als het komt.
    en je moet gewoon geduld hebben.
    de mensen die na 1 maand zwanger raken zijn er echt niet minder mee bezig dan iemand die 11 maand bezig is. je stopt met de pil om zwanger te raken. en dus wil je het graag en dus ben je er mee bezig. zo gaat dat nou eenmaal.

veel succes met zwanger worden
    en kom hier maar lekker kletsen.
    en laat je moeder maar kletsen hahaha

liefs

6. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Hahah wat herken ik mijzelf hierin...
    Mijn broer heeft net aangekondigd dat zij zwanger zijn en zit ik maar mee te praten over van alles wat met baby's te maken heeft, maar wel zo dat mijn ouders het niet in de gaten heb dat ik daar echt mee bezig ben.

PROBEER JE ER NIET TE DRUK OVER TE MAKEN... (snap dat dit moeilijk is)

7. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    pfff wat een suffe opmerking!

En al die mensen dan die met behulp van ICSI, IVF etc zwanger worden.. echt meer kan je er niet mee bezig zijn ;)

8. Corinne348

Corinne348 Actief lid

9 mei 2008
    268
    0
    0
    Hoi iedereen,

Jullie zijn echt schatten ik zat zo in de put mede door al het commentaar van mijn ouders, ik vind het alleen moeilijk om het geheim te houden merk ik daarom kan ik hier lekker praten.

Het is moeilijk als je iets zo graag wilt dat het zo moeilijk is om je kop er vanaf te zetten , en het helpt ook niet echt dat iedereen om mij heen zwanger zijn en constant vragen: “En wanneer beginnen jullie” Ik zeg dan altijd “Tja ooit” .

Hebben jullie ook dat als iemand verteld dat die zwanger is je je rot voelt en jaloers ben is dat normaal.

Volgens mijn ouders heeft mijn nichtje het perfecte leven goede baan, mooi huis,veel spaargeld, leuke vriend. Nou willen zij ook een kindje en ik betrap me erop dat ik absoluut niet wil dat zij eerder zwanger zijn .
    Wat voor trut ben ik dan……

Groetjes Corinne

9. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hoi Corinne,

Ik heb precies hetzelfde hoor meid! Dus je bent echt niet anders dan anderen!

Mijn broer en zijn vriendin zijn ook bezig en weten zeker dat ze de eerste ronde zwanger zullen zijn! Ik ben ondertussen al 7 maanden bezig en nog maar 1 keer ongesteld geweest.. Dus zo vanzelfsprekend is het niet! Ik wil ook zo graag eerder zwanger zijn dan zij! Ik gun het ze wel hoor, maar niet als ze er zo makkelijk over denken!

Tja, 'zwanger worden' is toch wel lastiger als ik verwacht had ;)

10. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Hoi Corrine,

Ook dat hoort er allemaal bij hoor. Ik ben ook jaloers op alles en iedereen die zwanger is en gun het ze eigenlijk ook niet. Nou ja, niet gunnen? Haha, ik gun het mezelf meer. Is volgens mij volkomen normaal. Je verlangt immers zo naar een kindje en als je al die anderen dan zwanger en blij ziet zijn. Wel houd ik altijd in mijn achterhoofd dat ik natuurlijk niet weet hoe lang een ander er al mee bezig is. Ikzelf heb 2 maand geleden een miskraam gehad en ben er toch enigzins met andere ogen naar gaan kijken. Misschien heeft die ander ook al die ellende wel meegemaakt. En iedereen heeft toch recht op het geluk van een kindje? Het hoort er gewoon een beetje bij, maar sla er niet in door natuurlijk.

Deel Deze Pagina