miskraam zonder dat je het weet?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Lovecouple, Jul 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

May 27, 2008
    900
    1
    0
    kan je ook een miskraam krijgen zonder dat je het weet?

Ik ben nog steeds gewoon bezig om zwanger te worden en zoals je ziet al meer dan 50 dagen over tijd.. maar word er gek van om steeds naar de dokter te gaan enzo.
    ben nog steeds niet ongesteld geworden en heb nu 3 weken voor me vakantie besloten om af te vallen.. ff een paar kilo's eraf.. daarvoor eet ik elke dat een kwart pilletje (stekkers zijn dit) zorgen dat je geen hongergevoel krijgt. Ik heb ook gewoon sex wanneer ik wil en niet meer elke dag.. dus heb me een beetje over het zwanger worden heen gezet en denk bij mezelf.. ik zie het allemaal wel..
    maar zou het misschien ook kunnen zijn.. dat je toch zwanger ben geweest maar dat niet hebt gemerkt? en dat het is afgestoten? Heb een paar weken geleden wel een inwendige echo gehad maar was niks op te zien..
    Hoe kan het toch dat ik niet ongesteld word? Waar blijft al het "vuil" dan in je lichaam?

vanmiddag na 4 weken toch maar weer een testje gedaan.. clear blue dgitaal maar NIET ZWANGER.

aan de ene kant voelde ik me wel blij.. zo recht voor me vakantie..

wat denken jullie ervan? of wie heeft dit ook?

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

Nov 16, 2007
    10,986
    116
    63
    was je hiervoor aan de pil? zo ja dan kan het wel even duren voor je cyclus op gang komt. al is 50 dagen over tijd natuurlijk wel erg lang!
    zou misschien toch nog een keertje naar de ha gaan. die kan je mocht het nodig zijn een middel geven om je ongi op te wekken zodat je nieuwe cyclus kan starten.

een miskraam zonder dat je het weet komt wel voor maar dan is het een vroege miskraam dus dat er wat misgaat tijdens de innesteling. jij hebt geen bloedverlies gehad dus ook geen miskraam..

succes!

3. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

May 27, 2008
    900
    1
    0
    ik heb iets minder dan 4 jaar de pil geslikt. ben vorig jaar oktober gestopt met de pil.. dacht dat ik elke maand over tijd was.. maar rekende altijd verkeerd.. ben altijd tussen de 10e en 14e van de maand ongesteld.. mijn laatste ongesteldheid was 13 tot 16 april.. daarvoor had ik het ook gewoon elke maand op tijd.. soms dan 2 of 3 dagen verschil.. Maar nu al zo lang over tijd.. moet wel eerlijk zeggen.. heb een schoonmoeder.. schat van een mens.. maar denkt al sins februari dat ik zwanger ben.. en meestal als zij iets zegt is het ook zo.. Beetje paranormaal is ze.. dus elke maand had ze wel iets.. me borsten groeien en me buik kreeg een ander vorm.. is nog steeds zo.. maar omdat zij zeker wist dat ik zwanger was hield ik me daaraan vast.. Nu heb ik zoiets van.. nee het is niet zo.. echo gehad het is niet zo.. vandaag dat ik nu ook beetje aan het afvallen ben.. maar vind het zoo raar.. snap er niks van.. hoe kan het dat hte zo lang uit blijft

4. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    sorry hoor maar waarom neem je stekkers als je zwanger probeert te worden. die lijken mij niet echt gezond voor je baby. daar zou ik dus wel mee stoppen of het even veilig doen. stekkers zijn al uit de handel gehaald ivm dat het slecht is voor mensen dus kan je nagaan wat het doet met foetusen

en miskraam gaat altijd gepaard met bloedverlies zonder bloedverlies dus geen mk.

er zijn meerdere mensen die na het slikken van de pil. tijden niet ongesteld worden. gewoon even afwachten tot je cyclus weer helemaal op orde is. dit akn bij sommige mensen wel een jaar duren.

gr kim

5. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Ben het eens met wat hierboven staat: je bent bezig om zwanger te worden maar neemt wel zo'n supergevaarlijke pillen in! (onderzoek heeft aangetoond dat afvalpillen ofwel totaal niet werken ofwel je lever/nieren naar de vaantjes helpen!)
    Las in een ander topic dat je geen groenten en fruit eet en niet drinkt dus mss dat je dit zou kunnen doen om wat te vermageren... ;)

Ik ben sinds augustus gestopt met de pil en ben een keer 3 maanden niet ongesteld geworden en een keer 2 maanden. Het is echt niet abnormaal!
    Wanneer je een jaar nadat je gestopt bent met de pil nog geen normale cyclus hebt, kan je eens naar de dokter gaan hiermee...

6. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

May 27, 2008
    900
    1
    0
    ik snap jullie reactie ik wilde het zelf eerst ook niet.. Maar wilde echt dat mijn buikje wat minder was voor ik op vakantie ga.. (ik ga volgende week zaterdag) heb de pillen dus voor 3 weken.. En na 1 week was ik al meer dan 2 kilo kwijt.. 19 cm van me benen.. dus het werkt goed.. Klus nu ook wel wat minder omdat ik toch ook een beetje bang ben.. maar ik word zo depresief dat het niet lukt.. Mijn vriend was er ook zwaar op tegen maar ik zei tegen hem dat de verloskundige met zekerheid heeft gezegt dat ik niet zwanger was en vandaar dat ik ze even gebruik voor 3 weekies.. dus kijk nu ook wel uit met klussen.. had ik ook even in mijn 1e berichtje moeten melden.
    Ben me nu een beetje aan het focussen op de vakantie.. en niet op het zwanger worden.. Mischien dat het dan wel spontaan lukt! in ieder geval bedankt voor jullie reactie.. Nu weet ik ook zeker dat ik geen MK gehad kan hebben

7. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Ik vind dat je jezelf een beetje tegenspreekt... Je zegt dat je je nu niet focust op het zwanger worden maar tegelijk zeg je dat het nu misschien wel spontaan lukt omdat je je er niet op focust... Dit wil (volgens mij) zeggen dat je je er eigenlijk nog wel op focust.

Wat dat afvallen betreft: als je 2kg verliest in 1 week, betekend dit dat je ALLEEN vocht verliest (en geen vet! wat je waarschijnlijk liefst zou willen kwijtraken...). Als je zoveel vocht uitscheidt, belast je je nieren en dat is waarom die pillen zo slecht zijn! Geloof me asjeblieft als ik zeg dat die pillen levensgevaarlijk zijn! Door zulke pillen zijn mensen aan nierdialyse geraakt en dergelijke!
    En wat als je nu toch spontaan zwanger raakt?

Ik bedoel dit allemaal niet slecht, hè...

8. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

May 27, 2008
    900
    1
    0
    nee ik begrijp wel dat je het goed bedoeld.. maar het is zo frustrerend ben al (voor mezel) zoooo lang bezig om zwanger te worden en steeds wil het niet lukken dan denk ik bij mezelf:: waarom word het de meisjes die maar aan "klussen" wel gegund en die de ene na de andere abortus laten plegen en degene die graag een kindje willen en ervoor zorgen die moeten maaanden lang wachten voor ze eindelijk zwanger worden.. En ik moet je eerlijk zeggen ik wist echt niet dat die pillen zoooo gevaarlijk waren.. Een tante van me vriend was wel in 3 weken tijd zooo veel afgevallen.. ze at wel goed enz.. maar de kilo's vlogen er af.. vandaar dat ik d8.. nou die 3 weekjes voor me vakantie.. niet dat ik super dik ofzo ben.. maar heb gewoon een klein buikje en die wilde ik kwijt.. maar denk dat ik die pillen dan toch maar aan de kant gooi..

9. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

Jun 19, 2007
    6,527
    489
    83
    zoooooooo lang bezig? valt ook wel mee. maak jezelf niet gek.
    er zijn er meer die lang op hun ongi wachten. als je je echt zorgen
    maakt vraag dan een doorverwijzing naar gyneacoloog.
    misschien krijg je dan iets om je ongi op te wekken

10. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    ehm.. ehm.. je slikt die dingen om af te vallen omdat je klein buikje hebt maar je wilt wel zwanger worden? wat ga je met dat buikje doen dan?

is misschien flauwe opmerking, maar als je maar klein buikje hebt en een zwangerschapswens, dan snap ik niet wrom die zooi geslikt wordt om maar met platte buik op vakantie te kunnen. Dus weg ermee, en aan het fruit :)

Je hebt idd geen miskraam gehad, als echo nix oplevert en je hebt geen tussentijdse bloedingen gehad, dan ben je niet zwanger geweest

Share This Page