vruchtbaarder na een miskraam/bbz?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door claudje, 18 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claudje

claudje Lid

7 mei 2015
    10
    0
    1
    Hai ik zie verschillende verhalen rond gaan over de vruchtbaarheid na een miskraam dus wie weet kan 1 van jullie mij wat meer duidelijkheid geven :)

Is het waar dat je na een miskraam meer vruchtbaar bent dan normaal? Zo ja waar komt dat door? En als het zo is geld dat ook als je een buiten baarmoederlijke zwangerschap hebt gehad en er een eileider verwijderd is?

Sorry zijn een hoop vragen zo maar ik hoop dat ik antwoord krijg en er wat wijzer van word!

Alvast bedankt!

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Claudje,

het wordt vaak gezegd inderdaad, maar bewijs is er niet voor. In de praktijk zie je het inderdaad geregeld. Of dit ook geldt voor een bbz weet ik niet. Maar je kunt in ieder geval wel gelijk door als er medisch geen complicaties waren na een ingreep.

Groetjes Brigitte

3. claudje

claudje Lid

7 mei 2015
    10
    0
    1
    Bedankt voor de reactie!!

We proberen er niet al teveel mee bezig te zijn op het moment (wat natuurlijk erg moeilijk is hihihi onbewust gebeurd dat toch)

Ik heb gelukkig verder geen complicaties en het herstel gaat allemaal goed :)

Dus we gaan het beleven of en hoe lang het gaat duren voor we leuk nieuws hebben :D

Groetjes claudje

Deel Deze Pagina