Hallo allemaal, Ik denk dat ik wel zwanger ben, heb nu steeds last van hoofdpijn en steken in me rechter en linker zij en net of ik spierpijn heb zo voelt dat Wat denken jullie hier van : En nog een vraagje.. Ik moet in de nacht ook welles plassen moet ik dan een test doen of moet ik echt de ochtend plas gebruiken? Groetjes Emmie
Ligt eraan denk ik of je al lang in bed ligt en of je 's avonds veel gedronken hebt. Als je om 11 uur naar bed gaat en je moet om 5 uur plassen, lijkt me wel dat het dan kan.
ja ik ga meestal rond 11 uur op bed! en word soms om 2 uur wakker omdat mijn zoontje van 9 maanden wakker word dus ja dan eerst ff plassen!
Je kan voor de zekerheid wachten tot 's ochtends. Weet je zeker dat het goed geconcentreerd is. Wordt hij vaak wakker 's nachts? Of zo'n fase?
weet niet of het een fase is.. maar hij word echt elke nacht wakker nu al 6 wk achter elkaar! word je wel moe van hoor.. ik geef hem dan altijd wat ranja en schone luier dan gaat hij wel weer slapen gelukkig maar ja breekt wel de nachten he..
kan wel hoor, ik heb posi getest om half zeven sávonds terwijl ik anderhalf uur daarvoor nog had geplast. zou nog wel even wachten tot je nod
Ja was ook van plan nu nog niet te doen.. ik dacht iets van donderdag of vrijdag ochtend? kan niet meer wachten tot nod haha! ben te ongeduldig
ja als je dat leest ga je wel wat anders denken! maar moet ik nog zolang wachten haha naja geduld is een schone zaak zeggen ze toch?