Vandaag NOD gister negatief getest.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jarina, 20 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jarina

Jarina Actief lid

19 apr 2010
    320
    0
    0
    Limburg
    Vandaag ( dinsdag de 20e ) is mn NOD. Vorige week woensdag en gisteren negatief getest met kv 2 voor 11 euro. Kan het zijn dat ik te vroeg heb getest of zou ik een ander merk moeten proberen?

Het is allemaal zo moeilijk, ik had het nooit gedacht maar ben er zo erg mee bezig, kan het over niks anders hebben en snachts kan ik er niet van slapen. Heb niet echt symptomen, alleen soms wat geirriteerde borsten verder niks. Ik word er echt gek van, aan een kant hoop ik dat ik gewoon ongi word zodat ik zekerheid heb..

Sorry voor lange berichtje maar ik wilde gewoon even mijn ei kwijt.

2. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hoor vaak dat kv 2 voor 5 al snel positief kan testen.. toch kan het zijn dat je lichaam wat meer tijd nodig heeft om het te laten testen.. Wil je in elk geval succes wensen en hoop dat je snel duidelijkheid hebt (en het liefst met een posi test natuurlijk!)

3. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

je moet de kv 2v5 gebruiken en neit de 2v11.
    die zijn echt niet goed.
    Maar te vroeg testen kan ook een nega uitslag geven. ALhoewel je rond je nod toch wat zou meoten zien denk ik.
    Probeer er ook neit teveel mee bezig te zijn en zeker je nachtrust te krijgen. DIe heb je nodig en adners vertraag je alles daarmee. En dat is nou juist niet de bedoeling denk ik.
    Over een par dagen nog een keer testen als je neit ongi bent.
    Houd er wel rekenign mee dat je cyclus wat langer kan zijn zeg maar.'
    En geen kwaaltjes zegt niks. Dat kan pas later komen. Daar zou ik neit teveel opletten. Sommige hebben het al heel vroeg en sommigen veel later. Dat zegt dus niks. Kan je wel om zwanger zijn.

4. fafa

fafa Niet meer actief

Hey meid,

ik las ergens anders dat dit pas je eerste ronde is. Eigenlijk weet je dus totaal niet of vandaag je NOD is.

Logisch dat je voor de eerste keer van een cyclus van 28 dagen uitgaat (ik denk tenminste dat je dat doet), maar veel vrouwen hebben de eerste maand een hele lange cyclus. En sommigen daarna ook nog.

Dus ik zou voorlopig nog even rustig afwachten, hoe moeilijk dat ook is.
    (en voor eventueel volgende maanden: 6 dagen voor je NOD testen, zoals je nu hebt gedaan, heeft vrijwel geen enkele zin)

5. Jarina

Jarina Actief lid

19 apr 2010
    320
    0
    0
    Limburg
    Dankjewel voor de reacties, het helpt me echt om te lezen dat jullie het begrijpen maar ook heel fijn dat jullie me gerust kunnen stellen.

6. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Hoi Jarina,

Het kan nog alle kanten op. Als het inderdaad je eerste ronde is dan kan het zijn dat je nod pas later is, bijv dat je een cyclus van 32 dagen hebt en dus pas over 4 dagen je nod. Dat is dus even afwachten. Je kan altijd over een paar dagen nog eens testen. Ik zal voor je duimen dat het raak is. En logisch dat je aan bijna niets anders kan denken, het is ook een hartstikke spannende tijd.

Liefs Mamaloe

Deel Deze Pagina