Ik zou graag jullie mening willen weten over het volgende dilemma. Ik ben bezig met mijn laatste IVF-poging. Nu krijg ik gisteren te horen dat we zijn ingeloot voor een nieuwbouwwoning. Natuurlijk ben ik daar ontzettend blij mee, maar... De sleutel krijgen we eind november of eerder. Juist in de periode dat ik de terugplaatsing heb. Nu zeggen ze het in ziekenhuis dat je een week na de terugplaatsing rustig aan moet doen en dus niet (zwaar) moet tillen etc. Nu ben ik alleenstaande moeder en ik wil dolgraag deze buurt ver achter me laten en snel, maar natuurlijk wil ik ook mijn kansen van mijn laatste IVF niet verspelen. Ik heb wel wat hulp van vrienden om te verhuizen, maar ook niet al te veel. Zal dus best veel zelf moeten doen ben ik bang. Wat zouden jullie doen?
Ik zou niet durven te verhuizen in mijn wachtweken. Als het zo is dat dit een huis is die je wel MOET aannemen, dan zou ik kijken of er met mensen te regelen is dat zij je helpen zodat jij niets hoeft te tillen... Ik zit nu zelf ook weer in de wachtweken, in de laatste wachtwaak... Ik zou het echt niet durven!!! Ik ben nogal van mezelf verwijten te maken en ik wil mezelf nooit gaan kunnen verwijten met een wat als ik dat en dat anders had gedaan... Pff moeilijke keuze als je het huis perse wilt hebben, maar ik zou het risico niet willen lopen..
Hoi, Als ik jou was zou ik dan de laaste ivf poging in het nieuwe jaar doen. Alle stress erom heen is niet goed. Dan kan het echt zijn dat het zich ook niet nesteld. Ik hoop dat je de juiste keuze kunt maken, Succes en liefs
Ik zou als het mogelijk is wat mensen optrommelen om te helpen en zelf even rustig aan doen.. Alhoewel ik na de ICSI maar 1 dagje rust heb gehouden.. maar aangezien het je laatste poging is zou ik gewoon lekker niets doen en koffie inschenken voor anderen