Wie heeft er ervaring met alternatieve geneeswijzen tijdens een ivf behandeling? Welke soort behandeling heb je gedaan en had je er baat bij?
Hoi, Geen ervaring, maar heb wel hele positieve verhalen gehoord over een osteopaat, van meiden die jaren bezig waren en ineens zwanger waren door die behandling, schijnt ook heel veel baat te hebben als ondersteuning van een ivf behandeling. Ik ga morgen een afspraak maken, dus ben ook erg benieuwd, maar ik vind het zeker de moeite waard om te proberen!!! Succes met je keuze en ik hoop dat het voor jou positief zal uitpakken. Liefs flower
Hier een evaringsdeskundige Ben vier jaar lang naar acupunctuur gegaan. Maakte me altijd wel een stuk rustiger en heeft mijn cyclus aardig op de rit gekregen. Ik ga iedere behandeling naar een osteopaat, daar heb ik echt het beste gevoel bij. Altijd tijdens de behandeling en dan binnen een week na de terugplaatsing. Succes!!
Ik ben bij de Osteopaat geweest voor de ivf behandeling. Of het daar door komt weet ik natuurlijk niet, maar was bij de 1e poging zwanger (en dat was echt een wonder). Heb ook tarwekiemolie gebruikt, daar ben ik een paar maanden van te voren mee begonnen.