2 dagen na positieve ovulatietest ovulatiepijn

Discussion in 'Zwanger worden' started by Vlindertje444, Nov 21, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vlindertje444

Apr 27, 2014
    8
    1
    3
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Ik heb even rond gezocht op het forum, maar ik kon niet een gelijkwaardige vraag vinden.

Ik heb zaterdag een positieve ovulatie test gehad. In de gebruiksaanwijzing staat dat je dan 24-48 daarna een eisprong zal hebben?

Ik heb elke maand ovulatiepijn, steken links of rechts onderin. Nu heb ik dit vanaf gisteren. Dus de 2e en 3e dag na de positieve ovulatietest. Kan ovulatiepijn de eisprong betekenen of moet de eisprong dan nog komen? Omdat het dan later als 24-48 uur zou zijn. Heeft iemand hier misschien ervaring mee?

We hebben het 15,17,18 en 19 november het leuk gemaakt. Ik twijfel nu of dit dan voldoende zal zijn.. mocht de eisprong dan nu nog niet geweest zijn. Oja en ik heb geen rekbaar slijm gehad bij afvegen.

Ik weet natuurlijk dat jullie geen glazen bol hebben haha maar meer nieuwsgierig naar ovulatiepijn 2/3 dagen NA een positieve ovulatietest

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,933
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Heb je een foto van je test?
    En heb je zondag ook nog getest?
    Indien nee, dan kan het zijn dat je lh hormoon zonder nog hoger was en je eisprong dus pas gisteren was.

Vlindertje444 likes this.
  3. Vlindertje444

Apr 27, 2014
    8
    1
    3
    NULL
    NULL
    Ik stuur even een screenshot van de app waar ik alle ovulatietesten in heb gezet. Ik denk dat het wel lijkt dat het echt zaterdag was..

Attached Files:

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,933
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Hij lijkt idd zaterdag hoger te liggen (alhoewel de lh piek er zondag nog steeds was)
    Ik zou er vanuitgaan dat je eisprong uiterljk maandag was.

Vlindertje444 likes this.
  5. Vlindertje444

Apr 27, 2014
    8
    1
    3
    NULL
    NULL

Oké dankjewel! We gaan het afwachten

Share This Page