Ik gebruik deze ronde voor het eerst ovulatietesten. Volgens mijn app zit ik nu in een vruchtbare week en de ovulatietesten geven een lichte streep aan. Ik snap alleen even niet of dat betekend dat ik in de vruchtbare week zit, maar niet de juiste dag of dat het niet de juiste week is. Kan iemand me hierbij helpen? (In het echt is de streep duidelijker dan op de foto)
Van een app moet je niet uitgaan. Die rekend op basis van het gemiddelde. En een app kan niet in jouw lichaam kijken Een lichte streep op je ovu test is heel normaal en heb je je hele cyclus door. Rustig doortesten. Het zal vanzelf gaan knallen Hoelang waren al je vorige pilloze cycli en op welke dag zit je nu?
Allemaal rond de 28 dagen.. soms 27, soms 29. Ik heb ong. 2 weken geleden een miskraam gehad dus als ik even reken vanaf de eerste dag van de MK zit ik nu op dag 12. De VK had me verteld dat er een eisprong kon plaatsvinden rond deze tijd en de app gebruik ik eigenlijk alleen als richtlijn. Neem hem niet super serieus hoewel hij het tot nu toe nog niet mis gehad heeft met betrekking tot mijn cyclus en wanneer ik ongesteld moet worden etc.. Ik weet overigens dat veel vrouwen een maand wachten na een miskraam, maar mijn VK zei dat het gewoon kan en dan het restje HCG in mijn lijf kan helpen met sneller opnieuw zwanger worden.
Bij een cyclus van 28 dagen valt je ei niet altijd op dag 14 met een lf van 14 dage Dat is slechts een gemiddelde. Ik heb ook een cyclus van 28 dagen maar mijn ei is op dag 16-17 met een lf van 11-12 dagen Grote kans dat je ei er nog aan moet komen. En door je miskraam kan het ook voorkomen dat je ei later komt dan normaal dus niet schrikken als je over een week nog geen posi ovu hebt gehad.
Waar staat If voor? Ben niet zo handig met al die termen en afkortingen Ik hou het allemaal wel in de gaten. We zullen wel zien hoe of wat. Een maand later is ook geen ramp.