na de miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Yjc, 15 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yjc

Yjc Fanatiek lid

18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
    In vervolg op het topic na de curretage, wat is 'normaal' na een spontane miskraam? Hoe lang kan je blijven vloeien en hoe weet je dat het allemaal weg is?

Ik heb bij de 12 weken echo (was ook 12 weken zwanger) te horen gekregen dat het kindje niet leefde. De dag daarna begon het vloeien en 5 dagen daarna ben ik 'bevallen' van het vruchtje. Dat is nu bijna 2 weken geleden alleen ik verlies nog steeds oud bloed:x. De ene dag is het bijna niks maar vandaag weer meer. Heel vervelend.

De vk weer gebeld maar die blijven hun verhaal veranderen, eerst was het een week tot 2 weken na het begin van het vloeien, daarna zeker 2 weken na het begin van het vloeien en nu 2 tot 3 weken na de miskraam. Dat zou betekenen dat ik nog ruim een week kan vloeien!:( Daar heb ik echt geen zin meer in. Wordt er een beetje depressief van, vooral ook van de lakse reactie van de verloskundige.

Ik heb een dag na de miskraam een echo gehad om te kijken of alles weg was, dat was het geval. Maar daarna kwamen er toch nog flinke stolsels uit, vertrouwen in die echo heb ik dus ook niet echt. Nu mocht ik als ik dat wilde toch nog een echo laten maken maar ja, heb na de vorige er geen vertrouwen in dat ze dan iets zien. EN die echo's zijn niet bij een gyn maar in het echocentrum.

Dus graag ervaringen.

2. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Yjc wat erg dat je een miskraam hebt gehad. Ik heb helaas ervaring met curettages en miskramen. Zeker bij de eerste miskraam heb ik ook wel twee weken last gehad van bloedverlies en stolsels. Ik kan me voorstellen dat je het zat bent. Eerst krijg je te horen dat je kindje niet meer leeft en dan nog de ellende van het lange bloedverlies. Helaas hoort dat erbij ..... je lichaam moet zich weer helemaal herstellen. Heel veel sterkte.

3. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    heh bah vervelend meis :(

maar ik ben bang dat je aan bloedverlies helemaal niks kan doen. Je lichaam is zich weer aan het schoonmaken en dat kan even duren, na een bevalling kan je ook 6 weken blijven bloeden, maar dat verteld ook niemand je van te voren. En de ene heeft enorme lappen nodig en de ander gewoon maandverband, niets van te zeggen.

Laat je lichaam het lekker opknappen en probeer het een plekje te geven, een miskraam krijgen is niet mis :(

sterkte,
    liefs Miek

4. Babsb

Babsb Actief lid

29 okt 2008
    190
    0
    16
    Hoi,

ik heb 3 weken terug een curretage gehad en heb ruim 2 weken na de tijd gevloeid.
    ook ik was het meer dan zat, dus ik begrijp je gevoel heel erg goed.
    Het is heel vervelend maar je lichaam heeft de tijd nodig om alles schoon te maken.
    Hoop voor je dat het snel afgelopen is.

sterkte met verwerken van je miskraam

groetjes babs

Deel Deze Pagina