Om de dag....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Powergirlie, 8 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Powergirlie

    Powergirlie Actief lid

    26 jan 2006
    104
    0
    0
    Ik lees hier dat de meeste om de dag klussen.... ik snap ook waarom..
    Maaar... " gepland" vrijen is toch 'anders'...(ik hoop dat ik mijn gevoel goed weet over te brengen.)

    Ik zelf zit net in ronde 2 en heb deze maand ook gekeken in de calculator waarneer er geklust 'moet' worden. :D

    Ik heb toch het gevoel als je de beslissing neemt om zwanger te willen worden dat het vrijen een andere/meer betekenis heeft gekregen...

    Hoe ervaren jullie dat?
     
  2. manon

    manon Bekend lid

    27 dec 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi Powergirlie :p

    Ja ik weet wat je bedoel, ik doe dus als mijn ei er aan komt echt elke dag :oops: of om de dag ;)

    En ja dan is dat niet echt meer voor het genot :oops:
    Maar ik heb gewoon geen zin om weer 9 maanden tewachten tot ik uit eindelijk zwanger ben ;)

    Nu komt mijn innestel dag er aan en nu doen we het niet meer elke dag ;) en ook niet omde dag.

    Ja een hoop meiden doen het niet maar ik klus me suf rond die dagen hihi
    Oke het is misschien een beetje raar :( maar ja je moet er wat voor over hebben hihi :)

    Dit is de eerste ronde die ik zo doe hoor :)
    Ik weet niet of ik dat de volgende ronde doe hihi

    liefs manon.
     
  3. Powergirlie

    Powergirlie Actief lid

    26 jan 2006
    104
    0
    0
    Precies ik snap wat je bedoelt, ik wil ook geen maanden wahten tot het raak is dus ja ik hobbel lekker mee in het klus ritme wat iedereen er hier op na houd ;)
    En nu ik die calculator bestudeerd heb wordt er hier ook meer geklust en zeker voor de eisprong :oops:
    We zullen zien of dit de manier is ;)
     
  4. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Wij hebben het er gisteren toevallig uitgebreid over gehad. Mijn man is zoooo teleurgesteld dat het nog niet gelukt is (heeft hij nu pas uitgesproken...is een binnenvetter). we hebben toen lang geklets en oa ook over het verplichtend karakter van het klussen, Ik zelf vind dit niet echt fijn. Geniet er dan ook vaak minder van, omdat ik zo gefocusd ben op het zwanger raken tijdens die dagen. Gisteren hebben we het erg gezellig gemaakt na ons lange gesprek en heb ik ook echt weer eens kunnen genieten tijdens mijn "klusweek". Je moet er allebei wat speciaals van maken. En dat gaan we voortaan ook echt proberen. Hoop dat onze heerlijke klus een mooi resulaat geeft!
     
  5. manon

    manon Bekend lid

    27 dec 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    Elvira ;) je heb wel gelijk ;)
    Maarja mijn mannetje wil elke dag wel dus voor hem geeft het niet.
    En ja ik wil niet lang wachten dus ik ga wel liggen hihi

    Als we net hebben geklust wil die weer hihi pfff :oops:
    Nee je moet doen waar jij je lekker bij voeld :p

    @Powergirlie doe je ook temperaturen :(: dat is ook er handig.

    liefs manon.
     
  6. Windows

    Windows Fanatiek lid

    2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Ik heb altijd gezegd:áls we er voor gaan wil ik gewoon vrijen voor de fun,en niet op commando omdat er wel eens een eisprong zou kunnen zijn :rolleyes:
    Maarja sinds de mirena is verwijderd kijk ik automatisch toch weer op het kalendertje :oops:
     
  7. Micha

    Micha Fanatiek lid

    8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    Tegen de tijd dat ik mijn eisprong heb doen we het ook om de dag, het is wel een beetje vreemd dat je het met voor bedachte raden doet om het zo maar te schrijven gaat klussen. Mijn vriend heb er echter geen moeite mee die heb zoiets van hoe vaker hoe beter. :D :D :D
    We willen toch zo snel mogelijk een kleintje.

    Voor iedereen hier veel klus plezier ( hi hi het rijnt ook nog ha ha)
     
  8. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ja, daarom is het ook zo jammer dat er maar een paar vruchtbare dagen per maand zijn. Daar houd je dan toc echt wel rekening mee vind ik. Dus wij houden toch stug vol met het "verplichte" klussen in de klusweek. Gaan er gewoon wat speciaals van maken. Want het moet wel leuk zijn vind ik...niet zo'n verplicht vluggertje of zo..
     
  9. Windows

    Windows Fanatiek lid

    2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Ja zo heb ik dus ook "geleerd" via internet dat je vanaf dag 10 al moet beginnen,en das morgen bij mij ;)
    Dusse,als ik een paar dagen niet online kom weten jullie wel waarvoor hè :) :) :D
     
  10. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Wij doen het bij iedere dag en ook echt voor de fun niet omdat het moet ofzo maar tot op heden al 10 maanden geen resultaat !
     
  11. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Miscchien moeten jullie dan eens m de dag proberen.....
     
  12. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Nou wij doen het wanneer we zin hebben..en dat is heel vaak iedere dag..en wanneer we gewoon moe zijn of zoiets hebben van nu niet dan doen we ook wel eens om de dag..
     
  13. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Channie,de kwaliteit van het zaad is minder als je elke dag klust.
    Het kan beter zijn als je voor een kindje gaat niet meer elke dag te klussen, misschien is dat de reden dat er nog geen resultaat is.

    (zo bedoelde elvira het geloof ik)
     
  14. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Nou dat om de dag daar hebben wij dus echt geen zin in.
    Voordat ik zwanger wilde worden deden we dat ook niet.
    Mijn partner wil er absoluut geen MOET van maken en dat wil ik natuurlijk ook niet.
    Ik ben er natuurlijk wel meer mee bezig in de vruchtbare dagen maar vertel deze niet altijd aan mijn partner want dan vindt hij het al niet spontaan meer.
    Hij wil heel graag nog een kindje dus hij zegt telkens "onze tijd komt heus wel".

    Hij is gewoon lekker nuchter ;) ; eigenlijk best een goede instelling (vind ik).

    Silly
     
  15. 10uss

    10uss Actief lid

    28 nov 2005
    246
    0
    0
    mijn partner wil ook niks van een "verplicht nummertje" weten dat vind hij romantiek dodend! zeg ook niks als ik het meest vruchtbaar ben, ga het gewoon extra gezellig maken als het zo ver is en dan komt het vanzelf ;)
     
  16. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Idd ;)
     
  17. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.589
    65
    48
    het is verschillend hoor bij ons nadat je ong geweest bent heb je meer zin omdat je een paardagen het niet hebt kunnen doen haha.
    tja als de klusdagen er zijn dan komt het zoals het komt hoor. ik zeg altijd tegen mijn vriend ik heb je zaadjes weer nodig . en komt het ervan dan komt het we maken het niet verplicht. in het begin heb ik nog wel geprobeerd om het te moeten doen maar dat is niet leuk. het grappige is dat je toch wel vaak opgewonder bent de dagen dat het moet gaan gebeuren eigenlijk .
    je bent vochtiger lijkt beter doorbloed dus de basis is er voor de daad.
    daarna neemt het bij mij vaak weer wat dagen af en duurt het wel weer ff voordat ik zin ga krijgen.
    daarbij slaap ik al vaak als vriendlief in bed komt omdat onze ritmes verschillen.
    dus lang verhaal kort, ik probeer de belangrijke momenten op zekers te pakken zonder te moeten.
    liek....
     
  18. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ik bedoelde het ook niet verkeerd vind het ook lief dat je het zo bedoelde elvira. Maar tjaa wij hebben best vaak zin en ik bedoel als je het dan niet moet doen omdat je het die dag ervoor al gedaan heb..ik wil er zo min mogelijk mee bezig zijn ( zwanger worden) en dan ben je er toch juist meer mee bezig??
     
  19. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Wij doen het bijna iedere dag, deden we al, en we gaan gewoon zo door...niet omdat t moet, omdat t fijn is, hihi!

    Maar merk wel dat je rond de vruchtbaarste dagen wel zoiets krijgt van: en nu moet het gebeuren... Soms doen we het dan (vanwege zaadkwaliteit) wel om de dag, soms gaan we gewoon t oude ritme door...
    :oops:

    Ik vindt het wel belangrijk dat het spontaan blijft, een moetje is ook niks...
     
  20. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Wij letten er inderdaad wel op of het om de dag gaat... maar we vinden dat nog steeds geen moeten... vrijen doen we omdat we het fijn en lekker vinden en daarbij komt nu dat we een baby willen. Ja en hoe krijgen we die... hahahaha juist...en soms gebeurd het elke dag is.
     

Deel Deze Pagina