ben nieuw op deze site ik lees al een paar maanden met jullie mee en wil ook graag zwanger worden. dag dames had dit topic al eens geopend maar las geen reacties. enkele dagen geleden zat ik te zoeken op google naar iets wat de vruchtbaarheid kon verbetere, en las het volgende : maca tabletten/capsules voor vrouw en man Voor vrouwen kan Maca invloed hebben op: Ondersteuning van de vruchtbaarheid Stimulering van het libido Vergemakkelijkt de overgang periode Ondersteuning van de natuurlijke balans in het vrouwelijk lichaam Helpt bij gevoelens van tijdelijke stress Ik ga ze bestellen hopelijk helpt het de natuur een handje heeft iemand van jullie deze tabletten/capsules weleens gebruikt en wat zijn jullie ervaringen? groetjes van mij
Nee sorry ik ken ze ook niet. Geen vage pillen of andere middeltjes maar hier wat info over het verbeteren van je vruchtbaarheid. vruchtbaarheid verbeteren - Zwangerschapspagina
Hmmm. Toch maar reageren... Mijn vriend slikt ze sinds een paar maanden. Tja, als het zwanger worden op zich laat wachten, probeer je van alles. Tenminste, ikke wel. Bovendien heeft hij van zichzelf niet zo'n hoog libido. En Maca kan je libido helpen verhogen. Ook is het goed voor je algehele weerstand. En het is homeopatisch, dus kan geen kwaad. Ikzelf ben deze maand begonnen met FertilityBlend (zie: http://www.mamacorp.nl/index.php?page=s ... 1&Itemid=1). Hoop maar dat het het geld waard is. Ben benieuwd.
Ik heb er ook nog nooit van gehoord. Maar zelf slik ik Davitamon mamma & baby kan voor tijdens en na de zwangerschap genomen worden