Nou weet ik het niet meer hoor Ik ben nu 6 dagen overtijd.... 3 dagen bruinverlies gehad, dat is nu over. Net meer wéér een test gedaan en nog steeds negatief Zal ik nu toch maar beginnen aan een nieuwe ronde? Ik vind namelijk klussen tijdens de zwangerschap een beetje eng (vooral de eerste 10 weken) Groetjes Cynthia
Heee, hmm..geen flauw idee! lastig! je zou denken dat alleen bruinbloedverlies niet als een menstruatie kan worden geteld (tenminste bij mij dan) Maar omdat je nu ook zes dagen overtijd bent. Wellicht even de huisarts bellen? Ik kan me voorstellend dat je er geen raad mee weet, succes Monique
Net dan toch maar de huisarts gebelt. En het enige wat ik kan doen is afwachten Ik heb normaal altijd een normale tot hevige ongi. Dat ik alleen maar bruin verlies heb ik nog nooit meegemaakt. Ik ben al meer als een jaar geleden gestopt met de pil dus daar kan het niet aan liggen. Ik heb me voorgenomen dat als het donderdag nog niets is, ik naar het spreekuur ga. Vrijdag moet ik de hele dag werken (om 7 uur beginnen) en dan gaan we het weekend weer in... dus... Bah! wéér wachten dus... zit niets anders op ben ik bang... Groetjes Cynthia
Maarom waarom ga je dat niet gewoon (als reserve) klussen? Dat kan helemaal geen kwaad joh. Je man komt toch niet met z'n pielemannetje IN je baarmoeder?!
Bruin verlies is vaak een voorbode voor een aankomende menstruatie. Maar er zijn ook vrouwen die zwanger zijn én lichtelijk bruin verlies hebben. Dus kan beide kanten op meid.
Vanmorgen weer getest om dat ik nog steeds geen echte ongi heb gehad. Ook mijn bruinverlies is over. Maar nog steeds negatief. We gaan dus aan een nieuwe ronde beginnen. Toch vraag ik me af waarom ik dan geen helder bloed ben verloren. Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Toch al meer als een jaar geleden gestopt met de pil. Altijd een regelmatige cyclus. Is mijn baarmoeder nu wel klaar voor een nieuwe ronde? Groetjes Cynthia
Ik ben 1x normaal ongesteld geweest en daarna niet weer. Steeds alleen maar roze/rood bloed verlies maar heb geen tampon nodig.. Na die 1e ongesteldheid ben ik begonnen met tempen en heb nooit een eisprong kunnen vinden... Dus daar zal het aan liggen, misschien heb jij ook een ronde geen eisprong gehad? Dat zou het kunnen zijn. Het komt vaker voor dat je 1 cyclus even geen eisprong hebt.
ik kreeg deze ronde bruinverlies en moest toevallig een dag later naar de gyn, en ik bleek die dag of de volgende dag mijn ei te krijgen.. dus ik snap de logica ook niet meer haha ik ben vanaf dat ik ben gestopt met de pil maar 1x1 dagje wat helderrood bloed verloren, voor de rest alleen maar bruinverlies, en dat al 4,5 maand lang.. maar je kan dus wel gerust een ei hebben ook al heb je geen helderrood bloedverlies