Begonnen en gestopt met pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nono, 20 jan 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nono

Nono Fanatiek lid

4 sep 2022
    1.268
    911
    113
    Vrouw
    In een vlaag van ik weet het niet meer was ik afgelopen zaterdag begonnen aan een pilstrip die ik nog ergens had liggen.
    Ik was al een geruime tijd gestopt, 1,5 jaar zoiets. Om zwanger te raken. Pil genomen op de eerste dag van menstruatie. Bloedverlies werd al vrij snel minder. Maar mijn weerstand werd groter en mijn spijt ook. Dus na dag 3 en pil 3 weer gestopt. Sindsdien weer flinke bloedingen. Waar mijn reguliere menstruatie al gestopt had moeten zijn. Is er nu geen einde in zicht. Is mijn cyclus na 3 pillen nu alweer helemaal in de war geraakt? Wie heeft ervaring met zoiets?

2. evaleana

evaleana Fanatiek lid

2 nov 2021
    4.882
    6.411
    113
    Ja, dat kan het wel even helemaal door de war schoppen. Maar zal zich denk ik wel na max 1 cycluslengte herstellen. Als je de pil 21 dagen slikt, kan het wel tot 3 maanden duren voor het weer hersteld is, maar 3 dagen zal niet zo’n groot effect hebben.

3. Nono

Nono Fanatiek lid

4 sep 2022
    1.268
    911
    113
    Vrouw
    Dan is het maar afwachten en kijken wat het doet. Thanks! Van de meer dan 200 die het gelezen hebben ben jij de enige die reageerde haha.

evaleana vindt dit leuk.
  4. Lvs88

Lvs88 Actief lid

13 mei 2021
    475
    255
    63
    Vrouw
    Ik ben 7 januari ongesteld geworden, weer veel te vroeg en was de keer ervoor ook extra lang ongesteld door utrogestan. Ik was het ook allemaal zo beu dat ik de pil beginnen slikken ben maar kreeg uiteindelijk ook spijt en ben ongeveer een week later weer gestopt en enkele dagen later, 18 januari, weer ongesteld geworden en deze keer terug minder lang. En nu voor het eerst in 1,5 jaar een eisprong die op tijd lijkt te komen. Dus voorlopig heeft het positief uitgepakt bij mij. Tenminste als ik nu weer niet te vroeg ongesteld ga worden...

5. Nono

Nono Fanatiek lid

4 sep 2022
    1.268
    911
    113
    Vrouw
    Ja gek hoe dat dan werkt! Aan de ene kant denk ik wat een troep dat 3 van die pilletjes al mijn hele cyclus kunnen omgooien maar aan de andere kant denk ik dat het misschien de boel ook wel een reset kan geven. Ik had vandaag ineens zomaar een dikke vette streep op mijn ovu-test. Laten we inderdaad hopen dat het positief uitpakt dit keer! Jij bent ook in je vruchtbare tijd dan nu als het goed gaat? Ik duim voor je mee!

Lvs88 vindt dit leuk.
  6. Levice

Levice Bekend lid

29 dec 2023
    541
    539
    93
    Vrouw
    Woonbegeleider psychiatrie
    Ik dacht zwangerschapstest toen je het liet zien in nod topic :$

7. Nono

Nono Fanatiek lid

4 sep 2022
    1.268
    911
    113
    Vrouw
    O neee :(

8. Levice

Levice Bekend lid

29 dec 2023
    541
    539
    93
    Vrouw
    Woonbegeleider psychiatrie
    Maar wel super dat je al je piek hebt gevonden en dat gewoon doorwerkt!

9. Lvs88

Lvs88 Actief lid

13 mei 2021
    475
    255
    63
    Vrouw
    Het lijkt inderdaad alsof het de boel gereset heeft. Laat het ons hopen dat we eindelijk succes hebben deze ronde. Mijn nod is normaal gezien 15 februari. En die van jou?
    Fingers crossed!

10. Nono

Nono Fanatiek lid

4 sep 2022
    1.268
    911
    113
    Vrouw
    Ik gok ook rond die koers. Zou normaal 8 februari zijn maar ik denk dat het nu een week is opgeschoven gezien de positieve ovutest nu. We gaan het zien de komende twee weken!

Lvs88 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina