Wanneer is nou mijn eerste nod?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Bianca666, 15 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca666

Bianca666 Lid

15 jul 2006
    55
    0
    0
    Hoi hoi,

Als ik nu nog aan de pil was geweest, moest ik morgen eigenlijk ongi worden, maar toen ik vorige maand stopte met de pil, werd ik het pas maandag.

Vanaf welke dag moet ik nou bekijken dat ik overtijd ben? Morgen of maandag?

Ik hoor het graag!

THX! :)

2. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ik denk dat je gewoon naar je eerste menstuatie dag van vorige maand moet kijken en dan je aantal cyclusdagen erbij optellen en dan weet je wanneer je NOD is.

Voorbeeld:
    Mijn eerste menstruatie dag was op 18 juni met 28 cyclus dagen erbij is mijn NOD op 16 juli (morgen dus ;) )

Ik hoop dat je hier wat mee kunt, zo niet kunnen de andere meiden je het misschien beter uitleggen. ;)

3. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Je moet je eerste dag van je ongi nemen. Aangezien je nog niet precies weet wat je cycus is, is 28 dagen het standaard.

Maar het is de eerste keer na je pil afwachten wat je lichaam doet....

4. Bianca666

Bianca666 Lid

15 jul 2006
    55
    0
    0
    Ik ben vandaag dus ongi geworden. Er hebben nu 26 dagen tussen de eerste dag van mijn vorige en deze ongi gezeten. Zijn dit nu dan mijn cyclusdagen?

5. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    dan zet je nu als cyclusduur 26 dgn maar dan nog is het vooral in het begin even afwachten of het zo blijft of dat het gaat schommelen, vindt het wel netjes al dat je maar 26 dgn hebt hoeven wachten op je eigen menstruatie, netjes hoor, hoop voor je dat het zo netjes blijft gaan....

succes

6. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    26 dagen is super netjes!!! Hopelijk blijft het zo!

Deel Deze Pagina