droom

Discussion in 'Zwanger worden' started by kidz24, Jan 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kidz24

kidz24 Niet meer actief

hallo meiden /dames :D

afgelopen oud en nieuw heb k een miskraam gehad . ik was die week 5 1/2 week zwanger maar helaas ging het mis.

mijn man en ik zouden heel graag weer zwanger willen worden.
    maar de laatste tijd droom ik steeds over kleine kinderen/baby's
    soms zijn de dromen zo hevig dat ik huilend wakker word. de kinderen /baby's in de ene nacht heel jong van pas geboren maar ook soms van een jaar of 1 maar ouder meestal niet.

wat zou dit betekenen? ben ik misschien toch nog heel erg bezig met zwanger zijn/worden.
    als ik surf op het internet kan ik ook alleen nog maar naar zwangerschap sites surfen,kamertjes kijken en dingen speuren.
    voor mijn zwangerschap deed ik altijd spelletjes maar dat intreseerd niet meer.

de dromen houden me veel bezig.iedere nacht komt het maar terug.
    wat kan ik het beste doen.
    zou ik misschien de mk nog geen plekje hebben gegeven

gr cybersyby

2. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

Nov 27, 2009
    3,337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    hey meis

Wat erg voor je dat je een mk hebt gehad.
    Over je dromen denk ik toch dat je er onbewust mee bezig bent wat mij ook heel logisch lijkt, want het is niet niks.
    Ik heb vorige cyclus ook in de laatste 2 weken heel veel gedroomt heb zelf borstvoeding gegeven aan me kleine meid en het voelde zo realistisch, toen ik wakker werd vroeg ik me zelf ook echt af was dit echt:(
    En waar het vandaan komt geen idee en of het betekenis heeft ook geen idee, ik weet wel dat het heerlijk kan zijn maar ook frustrerend.
    Succes met alles

Liefs brenda

3. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Misschien inderdaad dat je je verdriet nog een plaatsje aan het geven bent in combinatie met het heel graag willen.
    Ik kan me wel een beetje vinden (op de vmk na dan) in je verhaal...
    Ik heb ook nog weinig interesse in andere dingen op het ineternet, kijk alleen mijn mail nog maar en dit forum (en ja heel af en toe eens een spelletje)

Ik hoop dat je het een plaatsje kan geven meid, weet dat er zeker veel meiden hier zijn die met je mee leven....

4. kidz24

kidz24 Niet meer actief

fijn dat er zo veel mensen mee leven.
    misschien is het inderdaad nog allemaal te vers.

het lijkt ineens of ook iedereen zwanger is of er zoveel kinderwagens lopen.
    in mn omgeving zijn heel veel mensen zwanger.
    ik gun het iedereen van harte maar toch is het zo confronterend
    vooral als ze de zwangerschap kwaaltjes vertellen . dan heb ik echt zo iets van .... dat had ik ook.. . ships ik had ook zo ver kunnen zijn. zo veel kunnen genieten ..
    en nu ben ik leeg.....

... sorry word even emotioneel.:(:(:(. dat was heel mn bedoeling niet om het bericht te beginnen.

ik snap mezelf soms niet meer. de eerste dagen was ik zo nuchter als maar zijn kan. ik ben die zeflde dag nog zelfs gaan boodschappen gedaan.
    mijn man gesteund hij had zo veel verdriet en nu ineens kan ik om iedere ding wel huilen.
    steeds moet ik eraan denken ...

wat gebeurd er toch... ik snap er niets van..
    en ikw il niet als aansteller of kom zij ook weer aan. ze wil zeker weer aandacht persoon zijn.

normaal ben ik een sterke vrouw die altijd voor iedereen klaar staatn. hard werkt enzo.

5. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

Nov 27, 2009
    3,337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Meis moet je kijken wat je hebt meegemaakt vind je het gek dat het wat met je doet!
    Ik zou het juist raar vinden als het niks met je deed..
    Probeer anders samen met je mannetje erover te hebben samen kan je het dan misschien een plek geven en je hart luchten is ook af en toe best lekker.
    Doe je rustig aan? wij zullen je in ieder geval steunen en aanstellen doe je niet! en je bent en blijft een sterke vrouw anders was je allang ingestort.

liefs brenda

6. ano

ano Fanatiek lid

Jul 12, 2009
    2,296
    351
    83
    het is echt logisch hoor dat je je zo voelt.
    In de weekdat de miskraam aan de gang was deed ik ook vanalles en had ik er niet zo last van.
    Maar de week erna kwam de klap.
    Dus dat is heel normaal.
    En nu heb ik af en toe nog dagen dat ik verdrietig word als ik er aan denk.
    Dus dat is echt heel normaal.
    Heel veel sterkte!!!!

Share This Page