Hoi dames, Omdat ik er vrijwel zeker van was dat ik elk moment ongesteld ging worden heb ik toch maar een test gedaan. Ik dacht als die wit is, dan gaat die ook niet meer positief worden en kan ik mij er bij neerleggen dat de 1e ivf niet gelukt is. Maar toen gebeurde er net dit op mijn test, dit heb ik de afgelopen 4 jaar nooit gehad en geloof het eigenlijk nog steeds niet. Vandaag is mijn officiële nod, maar mocht van het zkh pas maandag testen. Pregnyl heb ik 16/6 gezet en mijn 3-daagse embryo terugplaatsing gehad op 21/6. Pregnyl moet eruit zijn toch? Ik twijfel of ik nu niet een al een knallende test moeten hebben of is deze vergelijkbaar met wat ik zou moeten hebben deze tijd? Ik heb wel net getest om 17.00 uur, daarom dat hij misschien niet zo knallend is? Of misschien gaat het toch nog mis? Uiteraard ga ik morgenvroeg en de dag daarna weer testen, maar wilde vast jullie mening weten. Alvast bedankt.
Ik zit in hetzelfde schuitje. Ook pregnyl gespoten en nu al stiekem testen vóór de bloedtest maandag. Ik vind hem er vrij sterk uitzien voor een middagplasje. Gewoon de volgende dagen verder testen en kijken of de lijn sterker wordt. Dat doe ik nu ook. succes!! Hoop dat het goed nieuws is
Ja ik ga zeker doortesten, hopen dat hij mooi op gaat lopen Vind het wel heel erg spannend allemaal! Ik heb in de afgelopen jaren geen enkele positieve test in handen gehad, toen ik dit zag begon ik spontaan te huilen! Ben ook wel benieuwd naar jou test, wil jij hem misschien ook delen? Mag ook via pb als je dat wilt.
Ja en hij is donkerder geworden! Ik kan het nog steeds niet geloven Ik heb ook nog een kruidvat test gedaan om 10.00 en die 2e streep was ook binnen een minuut al goed donker! Ik ben zooo blij! Maar probeer ook rekening te houden dat het nog wel mis kan gaan... Ik blijf nog even doortesten en dan maandag het zkh bellen.
Ja he, heb wel goede hoop gekregen na de testen van vanochtend :-D Ik duim voor jou ook nog mee op een blijvende oploop!
Ziet er goed uit! Zie ook mijn topic 'ovitrelle en testen' van maart. Die waren lang zo mooi niet als die van jou nu. Gefeliciteerd!
De Clear Blue test van vanochtend gaf 2-3 weken aan. Dus volgens mij is dat een goed resultaat voor 14 dagen na terugplaatsing. Begin steeds meer te geloven dat ik nu dan toch echt zwanger ben na al die jaren
Dank je wel! Wat me het meest opvalt is de extreme vermoeidheid, maar dan ook nog slecht slapen (wrs toch de spanning) Toch ook regelmatig buikrampen/steken, maar toch net iets anders als dat ik ongesteld ging worden. Hele gevoelige en volle borsten, maar dacht dat dat kwam door de utrogestan. Een sterke reuk en ik denk daardoor ook soms met vlagen misselijk. Toch heb ik deze kwaaltjes vaak ook als ik gewoon ongesteld ging worden, dus ik was extra verbaasd toen er toch een 2e streep tevoorschijn kwam.
ja, ik herken de extreme vermoeidheid en ook het slechte slapen. Ik was vanochtend ook gewoon weer 5:35 wakker, echt klaarwakker. Borsten doen bij mij ook zeer,maar had inderdaad ook het idee dat dat van de utro zou komen. Heb wel in de 2ww echt enorme baarmoederkrampen gehad. Dit was nieuw voor mij. Ook 1 dag hele heftige steken. Dat je echt je kiezen op elkaar moet zetten omdat je op een terrasje zit. Straks bloedprikken hè, spannend weer. Succes!
Na 2 dagen na de tp al krampen en de borsten na 5 dagen na de tp. Dus dat is 6dpo en 9dpo respectievelijk