hallo, ik ben grace 20 jaar en ik heb 8 maanden clomid gecombineerd met pregnyl gekregen en niet zwanger geworden nu krijg ik een nieuwe methode van de gene. gisteren is er een cathetertje geplaatst in mijn onderbuik en daar hangt een bakje aan vast in dat bakje zit medicatie en die krijg ik gelijdelijk aan doorgespoten naar mijn buik om het anderhalf uur ! heeft hier iemand ervaring mee ?
Mijn gyn had daar ook al over gesproken moest de clomidin geen geval werken... Maar tot nu toe slaat de 100mg clomid aan. Kweet niet of het echt wel handig is hoor zo'n bakje, ik werk in een fabriek en moet veel vooroverbuigen over een machine enz... Denk dat ik gemakkelijk zou blijven hangen eraan. Heb jij er enige ambetante ervaring mee?
is het een hormonenpompje? ik dacht dat er 1 vrouw op het forum was die dit ook had, maar wie weet ik niet meer.
ik heb dit nu al 2 dagen en het valt redelijk goed mee . ik ga poetsen voor mijn werk en dat gaat zeer goed ik voel niets als ik me voorover buig. juist het slapen en de sex gaat wat moeilijker. ook omdat men vriend bezorgd is dat hij me pijn zou doen .
Ik ken het systeem ook niet...het lijkt zo te horen wel wat op een insuline pompje. Het zou mooi zijn als het meteen een goed effect op jullie heeft! Succes!