Vruchtbaarheidsbehandelingen en Corona

Discussie in 'Corona forum' gestart door Ikbengekkekim, 12 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Champetter

    Champetter VIP lid

    5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Nee want die wens zit zo diep. Maar realistisch gezien is de kans op doorgang in het Amphia echt zeer, zeer laag. Alle zorg ( thuiszorg, huisartsen, tandartsen) is vanaf maandag tot minimale afgeschaafd. Die info komt morgen beschikbaar.
     
  2. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.095
    5.273
    113
    Nee wat @Champetter ook zegt de wens is zo diep. Ik ben donderdag ook begonnen ondanks ik verkouden was, ik wilde het niet aan mij voorbij laten gaan deze kans. Maar toen ik vanochtend nog steeds zo verkouden was wist ik dat ik a.s maandag niet bloed zou kunnen prikken dus daarom heb ik even gebeld. Ik heb mijzelf nu 2 dagen geïnjecteerd met de gonal f, geen ramp gelukkig. Maar hou echt in je achterhoofd dat het waarschijnlijk niet door gaat.
     
  3. Spring

    Spring Fanatiek lid

    17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Wij zouden morgen starten voor een 3e wondertje, maar de afspraak is geannuleerd.
     
  4. Ikbengekkekim

    21 feb 2020
    34
    19
    8
    Vrouw
    Ik vind het allemaal zo verschrikkelijk om te horen! Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte toe.
     
  5. Marjo88

    Marjo88 Fanatiek lid

    9 mrt 2014
    1.160
    514
    113
    Daar was ik al bang voor dat de ziekenhuizen toch de poli's sluiten.. Ik moet morgen bellen voor een nieuwe ronde iui, ik zal ongetwijfeld ook te horen krijgen dat we geen IUI gaan doen.
    Baal er echt heel erg van :(
     
  6. Boedah

    Boedah Niet meer actief

    Ik slik nu een week progynova voor een 2e cryo terugplaatsing. Heb eigenlijk vrijdag een echo om te kijken of we een terugplaatsing kunnen plannen, maar ben bang dat dat ook niet door zal gaan
     
  7. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Oh ik ben zo benieuwd. Aankomende woensdag staat er cryo terugplaatsing gepland in t erasmus. Zou dit doorgaan? Ik ben niet daar in behandeling maar in Breda. Dus daar liggen onze embryo's en vindt de terugplaatsing plaats.

    Zal morgen eens naar Breda bellen of ze al iets weten.
     
  8. Ikbengekkekim

    21 feb 2020
    34
    19
    8
    Vrouw
    Aahh Barbara.... heftig die onzekerheid! Ik ga morgen ook bellen naar Breda. Laat maar even weten als jij iets weet.
     
  9. Liesje2020

    15 mrt 2020
    85
    111
    33
    Vrouw

    Dag allen,

    Ik kwam jullie topic tegen en heb me om mee te kunnen schrijven daarom net geregistreerd voor deze pagina. Overigens voor mij de eerste keer dat ik met een topic meeschrijf, dus ik moet nog wel even wennen :).

    Allereerst zal ik even kort uitleggen wat mijn situatie is. Na 4 IUI pogingen zou ik deze maand gaan starten met het ICSI-traject. As zaterdag (21e) zou ik dan moeten starten met hormonen.

    Om antwoord te geven op jouw vraag:
    Gisteren ben ik gebeld door de fertiliteitskliniek waar mijn man en ik onder behandeling zijn, dat er een reële kans bestaat dat de kliniek wegens het Corona-virus alsnog tijdelijk haar deuren moet gaan sluiten. Het was aan ons de keuze of we wel of niet willen gaan starten. Mijn man en ik hebben toch het moeilijke besluit genomen om niet te gaan starten. Die keuze vond ik erg lastig, dus ik snap helemaal jullie twijfels over wel/niet doorzetten/starten.

    Groetjes
     
  10. Barbara1

    Barbara1 Fanatiek lid

    1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    In Tilburg gaan behandelingen deze maand en waarschijnlijk volgende maand niet door dus mocht je daarheen moeten, zie ik t somber in denk ik.
     
  11. MarloesK85

    MarloesK85 Actief lid

    5 feb 2016
    273
    415
    63
    NULL
    NULL
    Helaas, ben zojuist gebeld door de polikliniek van ons ziekenhuis. De afdeling moet per direct sluiten, dus ik moet stoppen met de behandeling. Enorm balen, maar had eigenlijk bijna niet anders verwacht.
     
  12. Jiji

    Jiji Actief lid

    5 feb 2018
    268
    124
    43
    Vrouw
    Ook ik in een IUI traject en ook bij mij is polikliniek dicht. Ik baal er ook van helemaal omdat mijn klokje echt tikt, maar ik snap het ergens ook echt helemaal en hoop meer dat we dit Corona virus echt goed te lijf gaan met zijn allen.
     
  13. Boedah

    Boedah Niet meer actief

    Ik ben vandaag ook door isala Zwolle gebeld, de behandeling wordt stop gezet..
    Donderdag starten met provera bij de progynova voor een week, dan stoppen en ongesteld worden. Daarna kijken wat m’n cyclus doet.
     
  14. Ikbengekkekim

    21 feb 2020
    34
    19
    8
    Vrouw
    Ik heb vandaag nog gebeld met het amphia. Zij hebben besloten dat ik gewoon door mag gaan, omdat ik als sinds donderdag ben begonnen met de decapeptyl. Wel bestaat een grotere kans dat er geen terugplaatsing gaat plaatsvinden, maar als er embryo(s) zijn deze meteen in de cryo gaan.
     
  15. PinkLady88

    PinkLady88 Actief lid

    20 jun 2017
    407
    120
    43
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker
    Ik sta echt versteld van jou bericht, niks persoonlijks... Maar ik ben dus vanmiddag gebeld dat alle behandelingen acuut worden gestaakt. Ik was er vanochtend nog om te horen dat ik vanavond pregnyl mocht zetten! Ik zit verdorie al 10 dagen aan de gonal f!
    Ben blij voor jou dat je door mag, maar ben echt boos dat ik nu lees dat ik dus ook gewoon naar een ander ziekenhuis had kunnen gaan waar de puncties dus wel door gaan. Ik was zo dichtbij!
    Sorry nogmaals voor dit wat negatieve bericht maar ik wil je ook wel waarschuwen dat er dus alsnog ineens gecanceld kan worden.
    Succes nog aankomende tijd!
     
  16. MarloesK85

    MarloesK85 Actief lid

    5 feb 2016
    273
    415
    63
    NULL
    NULL
    Jeetje wat heftig...! Zo zuur, ben je al zo lang bezig en al zo dichtbij een terugplaatsing. Snap heel goed dat je boos bent. Sterkte!
     
    PinkLady88 vindt dit leuk.
  17. PinkLady88

    PinkLady88 Actief lid

    20 jun 2017
    407
    120
    43
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker
    Dank je
     
  18. Ikbengekkekim

    21 feb 2020
    34
    19
    8
    Vrouw


    ik voel me bijna schuldig. Ik vind het echt heel erg kut voor je. :,(
    En ik hou er nog steeds rekening mee dat het afgeblazen kan worden. Maar dit is het antwoord wat ik vandaag heb gekregen.
     
  19. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    Wij moesten ook stoppen. Bijna 2 weken decapeptyl gespoten..
     
  20. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Weet iemand iets over het umc utrecht?
     

Deel Deze Pagina