Vruchtbaarheidsbehandelingen en Corona

Discussie in 'Corona forum' gestart door Ikbengekkekim, 12 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Curly85

    Curly85 Lid

    11 mrt 2019
    34
    12
    8
    Vrouw
    Hier ook geen nieuwe rondes. Ik heb van de gyn weer clomid gehad voor 2 rondes om in ieder geval wel door te kunnen met ovulatie inductie en niet te hoeven komen voor de echo's.
    Daarna gaan we over op IUI.

    Ben na 6x clomid overgegaan op menopur vanwege de bijwerkingen maar nu toch erg blij met dit alternatief
     
  2. Kiwietje85

    Kiwietje85 Bekend lid

    16 mei 2017
    500
    283
    63
    Vrouw
    Wow wat heftig dit! Wat hebben ze dan gezegd dat er met al die follikels gebeurt? Is dat gewoon veilig om die in je buik te laten springen nu zonder punctie?
     
  3. Gl0ria

    Gl0ria Niet meer actief

    #43 Gl0ria, 18 mrt 2020
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 mrt 2020
    @PinkLady88 Jeetje wat enorm heftig! Dat kan toch niet zomaar, niet als je notabene vanmorgen nog groen licht heb gekregen voor de injectie! Jeetje..
     
  4. geneeke

    geneeke Fanatiek lid

    4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Ja voor mij waarschijnlijk ook dit! Afgelopen maand bevallen van onze stille dochter ivm afwijkingen en we wilden zsm weer starten. Het zat me niet lekker dus vanmorgen zelf gebeld..

    ze vertelden me idd dat vrouwen die al eerder chlomid gebruikt hebben thuis mogen doorgaan. Mijn situatie is ietsje anders dus krijg ik dinsdag een telefonisch consult om de mogelijkheden te bespreken..
     
  5. PinkLady88

    PinkLady88 Actief lid

    20 jun 2017
    407
    120
    43
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker
    #45 PinkLady88, 19 mrt 2020
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2020
    @Ikbengekkekim jij kan er niks aan doen, ik hoop dat jij dit niet mee hoef te maken, succes met traject!

    @xxmoixx zo naar he! Sterkte xx

    @Kiwietje85 en @Gl0ria ik kan nog steeds niet bevatten dat het zo is gelopen. Het voelt nog steeds alsof ik gewoon keihard onderuit ben getrapt zo vlak voor de finish.
    Ik moet nog een week door met decapeptyl en moet maandag weer terug voor een nieuwe injectie lucrin die weer 1 maand werkt en wie weet nog wel vaker.. Volgens de arts verdwijnen de eitjes hierdoor vanzelf.
    Lucrin onderdrukt mijn cyclus, net als decapeptyl , zodat ik geen menstruatie ga krijgen, want dat is een hel voor mij. Tot ze weer verder gaan met ivf behandelingen moet ik dus in de kunstmatige overgang blijven, waarbij ik ook veel last heb van bijwerkingen helaas. En al die tijd ook geen natuurlijke kans op zwangerschap wat het nog zwaarder maakt..
    ..
     
  6. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    Hier is ook alles stop gezet helaas, kon na een miskraam eindelijk door voor ICSI 2, was al begonnen met medicatie.. had dinsdag gebeld en toen ging het nog door..ik was super blijjjjjjjjjjjjjjjj en gisteren ben ik gebeld dat het dus niet doorgaat...:( ze zei tegen mij dat dit landelijk is en dat ze alleen maar spoed zorg doen...

    Ik zou volgende week woensdag voor de echo gaan in Catharina ziekenhuis en dan zou ik te horen krijgen wanneer ik de terugplaatsing zou krijgen en dat is in Tilburg altijd..

    Maar hoor verschillende verhalen bij de een gaat het wel door en bij andere niet pff

    Baal er echt enorm van ik d8 dat ze het wel af zouden maken maar helaas niet...:cry:
     
  7. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.634
    10.536
    113
    Dames ik wil jullie allemaal een hart onder de riem steken.
     
    GossipGirlxoxo en PinkLady88 vinden dit leuk.
  8. Ikbengekkekim

    21 feb 2020
    34
    19
    8
    Vrouw
    Hoi allemaal,

    ik voelde me echt heel erg kut, omdat jullie allemaal slecht nieuws hebben gekregen. Ik voelde me ook heel schuldig omdat ik het gevoel heb dat ik iets afgepakt heb van jullie.
    Ik hoop dat jullie weten, dat ik ondertussen wel de onzekerheid heb, dat het alsnog wordt afgebroken bij mij. En eigenlijk ga ik daar wel van uit.
    Vandaag heb ik menstruatie 2 dus ik moet bellen naar het ziekenhuis. Normaal gesproken had ik te horen gekregen dat ik mocht beginnen met de fostimon. Nu ga ik wss iets anders horen.
    Ik wens jullie allemaal kei veel sterkte! Ik hou jullie op eenhoogte!

    dikke kus kim
     
    PinkLady88 vindt dit leuk.
  9. Snoopy1983

    Snoopy1983 VIP lid

    11 feb 2008
    9.512
    4.709
    113
    Vrouw
    Voor mij is dit traject al een tijd geleden maar ik vergeet nooit hoe heftig het was. Wat lijkt het me verschrikkelijk als je dan in deze tijd gedwongen wordt om halverwege een behandeling te moeten staken:( Jullie hebben er niets aan maar ik wil jullie allemaal even een hele dikke knuffel geven!!!
     
    PinkLady88 vindt dit leuk.
  10. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.097
    5.275
    113
    Ik ben ook zo bang dat het allemaal zo lang gaat duren voor we weer verder kunnen. Klap boven klap.

    Nu heb ik nog een soort van kans zelf zwanger te raken al acht ik de kans zo klein ivm het in 3 jaar tijd 1 x is gebeurd en nog mis ging ook.

    Hou jullie taai meiden! Knuffel voor allen.
     
    PinkLady88 vindt dit leuk.
  11. Ikbengekkekim

    21 feb 2020
    34
    19
    8
    Vrouw
    En zoals ik al dacht is het bij mij ook stopgezet. dan gaat het heel druk worden.

    heel veel sterkte allemaal de komende tijd.
    Kus Kim
     
  12. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Hier vandaag ook telefoon gehad dat het nader order is uitgesteld. Ik heb echt zitten huilen aan de telefoon. Zo verloren jaar qua behandelingen gehad. En nog boel andere dingen erbij. Koek is beetje op.
     
  13. PinkLady88

    PinkLady88 Actief lid

    20 jun 2017
    407
    120
    43
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker
    Dus toch... Wat ontzettend naar! Jij ook veel sterkte xx

    Voor iedereen een dikke knuffel!
     
  14. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.712
    4.218
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Wat afschuwelijk voor jullie allen. Keer op een keer mislukte behandelingen en negatieve testen zijn al zo erg en dan nu ook dit er nog bij...
    Ik - 11 IVF’s en uiteindelijk rijkelijk beloond, dat wel - weet hoe zwaar het is. Wees lief voor jullie zelf en ik hoop ontzettend dat jullie snel weer groen licht zullen krijgen.
     
    PinkLady88 vindt dit leuk.
  15. Patricia8

    Patricia8 Actief lid

    12 feb 2019
    229
    223
    43
    Vrouw
    Ik heb inderdaad nog 4 cryos.. nu afwachten wanneer ze weer terugplaatsingen gaan doen. Ik was al een week bezig met de progynova..

    Ik zie dat het bij jou en de anderen ook niet doorgaat, wat een domper he.
     
  16. Ikbengekkekim

    21 feb 2020
    34
    19
    8
    Vrouw
    ja het is idd wel even een domper. Maar ik heb het al wel naast me neer kunnen leggen hoor.
    Ik zou het verschrikkelijk vinden om in deze situatie een kindje te verwekken. Ook al zeggen ze dat Corona niet schadelijk is voor een ongeboren kindje, toch zou ik me daar niet prettig bij voelen. Ook om die punctie misschien alleen te doen, of terugplaatsing. Pfffff
    Als ik weer menstrueer moet ik weer bellen met het ziekenhuis, vragen of ik het dan weer mag oppakken. Dat is rond 18 april, maar ik betwijfel het.
     
  17. spruitjes

    spruitjes Fanatiek lid

    27 sep 2014
    2.885
    1.383
    113
    Nou precies dit ! Verschrikkelijk
    Knuf meiden !
     
  18. MamaMare

    MamaMare Lid

    12 apr 2019
    90
    61
    18
    Vrouw
    Oh dames wat afschuwelijk voor jullie! Ik zou iets zinnigs of helpends willen zeggen, maar kom niet verder dan dat ik het heel erg naar voor jullie vind :(

    Heel veel sterkte, weer een extra reden om te hopen dat we zo snel mogelijk deze ellende achter ons gaan laten!
     

Deel Deze Pagina