Hallo , Wij zijn van plan om binnenkort weer het medische traject in te gaan voor een brusje voor ons zoontje ! Ik werk nu als gastouder , 3 dagen per week , en vraag me heel erg af hoe ik mijn werk en de behandelingen straks kan combineren! Word er nu al gek van in men hoofd als ik er over na denk! Met de IUI behandelingen van mijn zoontje was het ook altijd al zo'n gepuzzel , maar toen werkte ik nog in de kinderopvang , en had ik collega's waarmee ik een hoop kon oplossen ! maar nu ben ik zelfstandig , dus kan niet zomaar even een uurtje er tussen uit ! Heeft er iemand hier ervaring mee ? HELP !!
Lastig hoor. Is er geen vervanger voor jou via het gastouderbyreau ? Dat je vervanging regeld? Ik moet nu mijn eigen kids bij mijn ouders brengen als ik weer moet en inderdaad een flinke planning . Ik zou even met je leidinggevende overleggen! Succes!
Thanks twoboys !! Het zal ongetwijfeld zijn weg ook wel weer vinden ! Manlief is dan zo lief om mij het positieve te laten zien ! Gelukkig ook mensen om me heen die me hier in kunnen helpen , dus dat is fijn! Hoop dat het ziekenhuis me hierin ook wat antwoorden kan geven ! blijft toch weer spannend , ookal is het allemaal niet nieuw.
hoe doe je het dan als je een dag ziek bent? Als ZZP-er is het wel slim om zowiezo een vervanger achter de hand te hebben (voor wat er ook gebeurt) maar ja, dat is misschien ook makkelijker gezegd dan gedaan...!??