3 dagen na pregnyl negatief getest! ??

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Danielle 1984, Jun 30, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Danielle 1984

Oct 26, 2012
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb op 19 juni pregnyl 10.000 gespoten voor de punctie van onze 3e icsi poging op 21 juni. Op 24 (dag van terugplaatsing) en 27 juni heb ik nog pregnyl 5000 gespoten en nu 2,5 dag later na de laatste pregnyl test ik negatief :(
    Dit zou toch niet kunnen gezien de halfwaardetijd? Of zou het toch kunnen dat mijn lichaam pregnyl binnen 2,5 dag al afbreekt? Ik maak me nu zorgen of mijn lichaam wel goed reageert op dit medicijn of zie ik nu spoken????

Ik hoop dat iemand met mij mee kan denken!

2. daan23

daan23 Bekend lid

Mar 23, 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb welleens gehoord dat als de waarde heel hoog is testen negatief uitslaan omdat ze zoveel niet aankunnen..

3. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @danielle helaas geen antwoord op je vraag maar ik heb wel hetzelfde !
    ik test ook altijd 2 dagen na de pregnyl al compleet blanco! dag 1 erna een mooie streep en 2 dagen later is heel de pregnyl al uit mijn lijf! heb ook altijd het idee dat mijn lichaam er gewoon niet op reageerd!

ik blijf je topic volgen ben enorm benieuwd...

4. Danielle 1984

Oct 26, 2012
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb mijn bloed laten testen en er komt een hcg waarde van 160 naar voren wat normaal zou moeten zijn?? Ik blijf het vreemd vinden en ga wel blijven testen!

5. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    hmmm bizar! dat zal bij mij dan waarschijnlijk ook wel zijn!
    alleen het nadeel is dus wel, als het bij ons in het bloed dus wel zichtbaar is maar niet in urine, dat als wij zwanger zijn het dus ook mijnder gauw zichtbaar is in onze urine... of is dat een vreemde beredenering?

Share This Page