Wanneer positief testen na cryo terugplaatsing (blasto)?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Tachake, 28 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tachake

Tachake Actief lid

27 nov 2012
    142
    0
    0
    Semmerzake
    De vraag zegt het al zelf hé, hoeveel dagen na de terugplaatsing van een blastocyst hadden jullie een positieve test in handen?

Ik had 17/06 mijn eisprong en 23/06 cryo terugplaatsing. NOD is dus in principe 01/07, geldt dit ook bij een terugplaatsing? Kan ik maandag al zien in een test of het gelukt is?

2. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Dag 6 na terugplaatsing. Dat is bij jou dus 29 juni;)
    Maar dat is wel de eerste dag dat ik een positieve test had en je moest flink turen hoor, 1 of 2 dagen meer wachten is beter :p

3. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Ik had 8 dagen na terugplaatsing positieve digitale test. 6 dagen na terugplaatsing testte ik nog negatief met kruidvat 2 voor 5

4. annabuik

annabuik Actief lid

3 feb 2007
    383
    0
    0
    Ik 7 dagen na terugplaatsing blasto. Licht streepje hoor met kruidvat test. 12 dagen na terugplaatsing een lage hcg waarde dus nu afwachten of het wat wordt...

5. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Ik had de laatste keer op 11 dagen na terugplaatsing een tuurstreepje, pas op dag 14 een knaltest. Meestal (ik ben getrouwd met (vroege) miskramen helaas) heb ik sowieso dag 1 pas een heel licht streepje. Succes!!!

6. Tachake

Tachake Actief lid

27 nov 2012
    142
    0
    0
    Semmerzake
    Bedankt voor jullie reacties dames!

annabuik: ik hoop dat je hcg mooi blijft stijgen en je 9maanden kan genieten van je zwangerschap

Jordan: wat hard dat je vaak miskramen krijgt :( ik hoop dat er heel snel eentje komt dat keihard blijft plakken en een wolk van een baby wordt!!

Vandaag dag 6 na terugplaatsing, 12 dagen na ei al eens gewaagd maar helaas nog negatief. Is heel vroeg ik weet het ;)
    Nu laat ik het even voor wat het is en wacht af of ik tegen dinsdag ofzo niet ongesteld ben. Hopelijk dan toch al een klein streepje :)

7. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik had op wd 8 een duidelijke positieve test.
    Dagen ervoor vage tuurstreepjes die maar niet duidelijk werden.
    Vanaf dag 8 na pregnyl ben ik gaan testen en ze zijn nooit omo wit geworden.

koekjesbakker vindt dit leuk.
  8. Tachake

Tachake Actief lid

27 nov 2012
    142
    0
    0
    Semmerzake
    Hier zal het niks gaan worden vrees ik. Ik temp ook want de terugplaatsing was in eigen cyclus en mijn temp was vandaag 0,2° gezakt. Dus de ms zullen er vandaag of morgen wel gaan zijn. 2e terugplaatsing dus ook mislukt waarschijnlijk. Had maar één cryo uit ivf 1 dus dat wordt een verse poging!

Weet iemand van jullie wanneer ze er 2 terugplaatsen? Vanaf 2 mislukte terugplaatsingen of pas vanaf de 3e echte ivf? Tellen cryo's mee?
    Ik zou eigenlijk geneigd zijn om er bij de verse terugplaatsing dan 2 terug te plaatsen moest dat kunnen.
    Hebben wel altijd top emmy's en het bedje is altijd goed opgemaakt voor ontvangst maar ja,bad luck zeker.

9. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Nog niet opgeven meid de temp zegt niets.

2 tp is idd bij de derde punctie of als je 36 en ouder bent maar je bent altijd vrij om het wel aan te geven.

10. Tachake

Tachake Actief lid

27 nov 2012
    142
    0
    0
    Semmerzake
    Net een uurtje geleden ongi geworden :( 2e tp is ook mislukt :x
    Ik ga het zeker aangeven, zeker omdat ze de situatie van tp altijd gunstig vinden en er toch nog geen enkele keer een innesteling geweest is. Hopelijk gaan ze luisteren en er iets aan veranderen!
    Bedankt voor jullie antwoorden dames!

11. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    He sh*t :( Balen zeg!!!!! Dikke knuffel!! Heb je nog cryo's over? Zoals babyhope al zegt krijg je pas 2 teruggeplaatst na een derde punctie (dus echt de derde poging) en bij > 36 jaar.

Deel Deze Pagina