Even heel erg bang en verdrietig

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by mathildeve, Feb 7, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mathildeve

Jan 8, 2015
    98
    0
    6
    NULL
    NULL
    vanaf afgelopen vrijdag teste ik positief, wat waren we blij! ook vanochtend weer een positieve test, leek zelfs nog weer wat duidelijker als die van gisteren.
    ik bracht om tien uur de tabletten utrogestan in, en tien minuten later moest ik nog even plassen voor het weggaan. ik zag op het wc papier ineens wat roze slijm. niet gelijk iets om je zorgen over te maken weet ik, maar toen ik nog een keer veegde was er ineens een papiertje vol met helderrood bloed met een paar stolseltjes! zo heftig als het even verscheen zo snel was het ook weer weg. ik was/ben overtuigd van een vroege miskraam, maar lees ook dat het vaker voor komt vooral bij icsi en in deze weken. Mag ik nog een beetje hoop houden? nu is het alleen wat weinig roze slijm en niet genoeg om op het inlegkruisje te komen. ik ben zo ontzettend bang! wij zijn al zo lang bezig en nog nooit zo ver gekomen!

2. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

Dec 15, 2014
    759
    1
    18
    Oh meis, je verhaal lijkt wel wat op de mijne (handtekening) :( ik heb geen idee, kan het niet innesteling bloeding zijn? Ik hoop het voor je!! Morgenochtend misschien nog een testje doen? Digi knuff

3. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

Jun 16, 2012
    4,789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Had ik ook bij mn 2e tp..maar achteraf bleek het nix te zijn..oud bloed of gesprongen adertje. .hebben nu een spookie van 10 maanden en afgelopen donderdag 3e tp gehad..zelfde embryo als ons eerste wondertje..houd hoop..ookal is deze tijd onzeker.

4. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

Apr 4, 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Ach meid wat schrikken voor jullie. Persoonlijk heb ik er geen ervaring mee maar Ik las van de week een soortgelijk verhaal en daar bleek er niks aan de hand..

wel balen want je vreugde wordt nu overschaduwd door angst.

Dikke knuffel

5. Lovare

Lovare Fanatiek lid

Oct 12, 2012
    2,201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Wat verschrikkelijk die onzekerheid. Ik hoop gewoon dat het een gesprongen adertje is. Zolang je geen erge ongipijnen ofzo hebt zou ik je zou veel mogelijk ontspannen. Stress is ook niet goed voor en je zou er toch niks mee kunnen veranderen.
    Wat je zou kunnen doen is bloedprikken over de week heen om te kijken of je hcg stijgt.

6. klavertje3

klavertje3 Actief lid

Nov 22, 2013
    140
    0
    0
    ziekenhuis
    Bussum
    Lieverd snap hoe je je voelt, elke keer is het een domper maar ben voor mezelf blij dat het nu gebeurd is dan een dag nadat je mag testen. Dan ging ik nog meer hoop hebben. Xx

7. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

Jun 23, 2014
    7,299
    6
    38
    Jeetje, wat een stress... :(

Ik heb een keer bij een poging rood bloedverlies gehad bij inbrengen utrogestan en dat is een miskraam geworden. Deze zwangerschap verloor ik wat bruin en dat is goed gegaan. Het kan helaas beide kanten op. :(

Het was beiden wel ruim na NOD (rond de 7w)

8. mathildeve

Jan 8, 2015
    98
    0
    6
    NULL
    NULL
    tot nu toe geen bloed meer gezien zoals vanochtend. Wat een hel om naar de wc te gaan! Hooguit wat rozig/slijmerig verlies. Verder niet.
    Ik hoop dat dit een goed teken is, het is ook allemaal nog zo vroeg.

Ik begrijp aan de ene kant wel dat je beter niet te vroeg kan testen, dan weet je dus dat je zwanger bent en geeft dit heel veel stress. Aan de andere kant als je gewoon ongesteld wordt weet je dus niet of je wel of niet zwanger bent geweest en eventueel wel of niet kan worden.
    Bedankt voor al jullie lieve reacties, ik hou jullie op de hoogte. xxx

9. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Oh wat schrikken zeg! Maar het hoeft niet altijd iets slechts te betekenen... Ik had het ook. Precies zoals jij omschrijft. Die lichte krampen erbij maakten het ook niet makkelijker. Maar het is goedgekomen! Het mooie resultaat zit naast me;)
    Ik heb het ook nog een keer gehad met 24 weken trouwens. Alles is straks veel beter doorbloed en dan kan er wel eens een bloedvaatje knappen. Het was helderrood en ook geen druppeltje... Wederom, niks aan de hand. Ik begrijp je gevoel, maar als je twijfelt, bel je arts ;)

10. mathildeve

Jan 8, 2015
    98
    0
    6
    NULL
    NULL
    Teddy, had jij het ook zo vroeg??
    Als ik nu naar de wc ga is er helemaal niets meer te zien, het geeft mij weer een beetje hoop. Maar het naar de wc gaan blijft eng. Zelf heb ik geen kramp gehad, wel een beetje vage pijntjes aan de linkerkant.
    Wat ik me bedenk is dat ze vorige week met de terugplaatsing de baarmoedermond met een tang hebben moeten pakken. Daarna bloedde het ook heel even, misschien is dat wondje weer open gegaan door het inbrengen van de utrogestan?
    Hoe ver brengen jullie dat in? Ik probeer wel altijd zover mogelijk richting de baarmoedermond te doen, daar waar het niet niet fijn voelt zeg maar en dan iets naar beneden. Ik breng het in met een inbrenghuls.

11. flower87

flower87 Niet meer actief

Lieve Mathildeve,

Ik begrijp dat je er erg van schrikt!
    Natuurlijk kan ik niet de onzekerheid bij je wegnemen, want zekerheid heb je helaas nooit. Maar ik heb WEKEN helderrood bloed verloren tijdens mijn zwangerschap en ik heb toch echt een gezond knulletje rondlopen! En met weken bedoel ik ook echt vanaf week 5,5 t/m week 18 zoiets!

Ik duim voor je dat alles goed gaat!

Liefs

12. mathildeve

Jan 8, 2015
    98
    0
    6
    NULL
    NULL
    dank je wel Flower! inmiddels ben ik wat positiever en heb ik nog steeds een oplopende zwangerschapstest gelukkig! dank je wel voor je lieve reactie!
    heb nu wel een blaasontsteking helaas, kuurtje gekregen die veilig is voor de kleine..

Share This Page