Welk ziekenhuis zouden jullie aanraden ?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door einad, 28 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik ben gisteren bij mijn huisarts geweest omdat het niet goed klikt tussen de gyneacologen waar ik nu bij loop.
    Nu wil mijn huisarts mij wel doorverwijzen naar een andere gyn in een ander ziekenhuis.
    Ik woon in Vlissingen (Zeeland) en wil dus nu een ander ziekenhuis zoeken.
    Eerst zaten we te denken aan Belgie maar volgens cz is dat wel een stuk lastiger omdat ze met machtigingen werken.
    In nederland scheelt het gewoon heel veel papierwerk volgens zijn cz.
    Nou was mijn vraag of jullie me een gyn/ziekenhuis kunnen aanraden ?
    Liefs,
    Einad

2. thamar

thamar Actief lid

7 mrt 2009
    302
    0
    0
    ff googlen zou ik zeggen alle ziekenhuizen in de buurt

3. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik kan er 1 aanraden, maar niet de buurt bij je.

Dokter Kuit uit het Zuwe Hofpoort Ziekenhuis in Woerden..

Dit is mijn gyn en hij maakt ALTIJD tijd voor me vrij, deze man neemt me zo onwijs serieus. Ben ik ongerust mag ik langskomen, ongeacht ze drukte.

Zuwe Hofpoort Ziekenhuis // Gynaecologie en Verloskunde

4. @ thamar, ik ben al wel een beetje aant googlen maar ik had eigenlijk ook wel een beetje gehoopt dat hier meiden zouden kunnen vertellen welk ziekenhuis niet zo best is of welke juist wel. Ik weet ook wel dat het een beetje met verschillende factoren te maken heeft. Maar ik dacht dat ik zo misschien wat meer over de ziekenhuizen te weten kon komen ;)

@ kimzaa, ja dat is helaas wel een eindje weg :( Maar wel fijn dat hij zoveel tijd voor je heeft.

5. Herma

Herma Bekend lid

15 sep 2007
    846
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Nijmegen
    Hoi Einad, ik loop in het radboud zieknhuis in NIjmegen en ben daar zeer tevreden over. Ook een eindje weg. Mischien zou ik in jouw geval toch voor belgie kiezen. Is dichter bij en in Belgie zijn ze verder met ivf techniek. Ik weet niet of je ivf gaat doen maar ze zijn daar wel verder in de vruchtbaarheidsbehandelingen. Er zijn meer dames hier op het forum die overgestapt zijn naar Belgie. Succes

6. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Iets dichterbij is het oosterschelde ziekenhuis in goes, daar loop ik :)

7. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Ben onlangs in het Maasstad zkh in Rotterdam geweest. Positieve ervaring, kan ik dus zeker aanraden. Zij werken samen met UZ Gent in Belgie en ook met Erasmus MC in Rotterdam.

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    In belgie kan ik je jette aanbevelen!

9. Bedankt allemaal voor de antwoorden.
    @ herma, belgie had wel onze voorkeur maar volgens cz is het een heel geregel en veel papierwerk. IVF is uiteindelijk wel de bedoeling maar eerst kijken of ik mijn bmi nog verder omlaag kan krijgen die is nu 32.

@ tummetje, zou het is goes veel anders zijn dan vlissingen denk je ? want als het goed is, gaan ze over een tijdje toch helemaal samen ? Ik heb nu geen klik met 2 gyn en misschien is er dan een grote kan dat als ik naar goes dan later weer deze gyns krijg ?

@ ladouce, rotterdam is inderdaad wel een optie voor ons.

@ elif82, weet jij iets over dat het zoveel papierwerk is als je naar belgie toe wilt ?

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    meis ik durf het je niet precies te zeggen, want wij zijn ook in belgie verzekerd aangezien we in belgie wonen.
    Het gaat erom dat ze aan je verzekering terugbetaling gaan aanvragen.
    maar er gaan zoveel nl die in belgie gaan.
    het is misschien wat meer werk voor hun, dat ze daarom je proberen te overtuigen naar nl te gaan.

11. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Wij lopen in Gent, super artsen!!

Voorheen waren we in Maastricht, ook goed ziekenhuis.

Belgie staat echt voorop, zo betrokken en menselijk, en altijd tijd voor een grap en grolletje!

12. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Of ze echt verschillen weet ik niet.. dat ze gaan fuseren is wel zeker. De kraam/verlosafdeling en de fertiliteit gaan sowieso naar Goes (wat ik van mijn gyn heb begrepen), dus als je in vlissingen blijft zal je op den duur toch naar Goes moeten.
    Ik heb één keer een gyn gehad waarmee het niet zo goed klikte, en heb toen duidelijk gemaakt bij de afsprakenbalie dat ik niet bij die gyn ingepland hoef te worden.. En sindsdien heb ik één gyn, één iemand die weet wat er met ons aan de hand is, één advies en geen tegenstrijdige verhalen van 3 gyns ;)

Deel Deze Pagina