clomid tijdens zwangerschap

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ikzelf, 18 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikzelf

Ikzelf Bekend lid

1 nov 2010
    995
    35
    28
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Ik heb een vraagje, ik slik al een jaar clomid zonder resultaat helaas.
    Wel moet ik er nog even mee doorgaan. Zoals alle clomidslikkers weten begin je met slikken op je derde dag van je menstruatie.
    Bij mij zou dat morgen zijn.
    Maaaaar, ik was deze maand zo zeker dat het raak zou zijn, maar helaas ik werd gister ongesteld.
    Echter is het tot op heden nog steeds niet doorgezet en is het alleen maar oud bruin verlies. Dit heb ik anders nooit, op dezelfde dag of uiterlijk een dag later in de ochtend is het echt wel helder rood.
    Weet iemand hoe dit kan? Zou dit toch te maken kunnen hebben met een eventuele zwangerschap? En zo ja, wat moet ik morgen nou doen want lijkt me niet dat ik dan met een nieuwe clomid ronde kan beginnen...
    Is er iemand die hier ervaring mee heeft? Wat raden jullie aan?

alvast bedankt!

2. ecl

ecl Niet meer actief

Hoi ikzelf,

Wat een onzekerheid he meis, goh wat ken ik dat goed!
    Ten eerste heb je al een teste gedaan? lijkt me wel, maar zo niet doe dat dan als eerst. Is deze negatief dan denk ik dat het helaas niet raak is, is deze positief dan je gyn bellen.
    Bloedingen kunnen welke keer anders zijn!
    Ik had ook een heletijd het zelfde patroon qua menstruatie, maar dat veranderde ineens.
    zo werdt ik altijd sóchtends ongie als ik uit bed kwam(roze slijm de eerste dag) en toen veranderde dat naar s'middags en sávonds en ook wel eens eerst bruin of direct rood bloed.

Bel anders voor de zekerheid je gyn!

liefs ecl

3. Ikzelf

Ikzelf Bekend lid

1 nov 2010
    995
    35
    28
    NULL
    NULL
    Dank je wel voor je reactie:)

Ik heb nog geen test gedaan;) wilde eerst mijn NOD afwachten.
    Wel heb ik 7 dagen voor NOD getest maar deze was negatief maar kon ook haast niet anders natuurlijk, veel te vroeg;)
    Heb er nu een klein beetje rood verlies bij maar zet nog steeds niet door. Maar dit kan natuurlijk nog komen.
    Als ik niet aan de clomid zou zijn dan zou ik het gewoon rustig afwachten maar ja omdat ik morgen weer moet beginnen en dit schadelijk is voor een eventuele zwangerschap....

4. Ikzelf

Ikzelf Bekend lid

1 nov 2010
    995
    35
    28
    NULL
    NULL
    Nee sorry, had 7 dagen na ovulatie getest...

5. ecl

ecl Niet meer actief

Ikzelf

ja afwachten kan nu niet, of je moet het toch afwachten en mocht het toch doorzetten een ronde overslaan(maar dat lijkt me niet echt een optie). Doe morgen ochtend gewoon een test, dan weet je waar je aan toe bent!

liefs ecl

6. ecl

ecl Niet meer actief

oh en een week na je ovulatie is wel erg vroeg, dus dan is het nromaal dat hij negatief was!

7. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Als je helderrood bloedverlies heb, dan ben je gewoon ongesteld, en niet zwanger.
    Misschien de volgende keer voor de zekerheid een testje doen op de dag dat je met Clomid zou moeten beginnen.
    Pas dan heb je zekerheid.

En je symptomen, en raar bloedverlies willen niks zeggen over een mogelijke zwangerschap.
    Ik heb in 3 jaar tijd alle kwaaltjes al gehad, en verschillende soorten menstruatie.
    Je lichaam kan je echt goed voor de gek houden, ben ik achter gekomen.

Succes de aankomende tijd, en ik hoop dat je snel zwanger mag zijn!
    Knuffel!

8. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik zou als ik jou was bij het Kruidvat ff twee testjes halen (zo'n doosje van 2 voor 5 euro). Deze testjes zijn het gevoeligst en het goedkoopst. Morgenochtend ff zo'n testje doen en als die negatief is gewoon weer starten met de Clomid en als hij positief is... Dan heel hard gillen en blij zijn!!

9. Ikzelf

Ikzelf Bekend lid

1 nov 2010
    995
    35
    28
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel voor de reacties!
    Heb al een testje gekocht en zoals verwacht negatief.
    Nu kan ik in ieder geval morgen met een gerust hart beginnen met de clomid:)

Deel Deze Pagina