Godzijdank. Hij lijkt in het echt duidelijk, vorige maand was m'n piek ook zo. Zondag hebben we geklust zodat we woensdag man z'n sperma konden wegbrengen. Ik test gewoon door hoor.. Maar die van vorige ronde waren ook zo.
Ik heb met Kruidvat ook weleens gehad dat ik een lichte streep had, en de dag erop niks. Vervolgens voor de zekerheid een CB met zo'n smiley ertegenaan gegooid en niks. had pas vier dagen later een smiley toen... sinsdien gebruik ik die Kruidvat minder vaak. Misschien ook de smiley proberen? Is wel wat duurder maar dan heb je meer zekerheid?
Kruidvat moet ook knallen als je een positieve test wilt hebben Dit zijn geen kruidvat testen... Zwangerenkids zijn ook gewoon goed en een stuk goedkoper
Dit zijn testen van de action. Ik vind inderdaad cb testen behoorlijk duur, en al helemaal als ik me bedenk dat ik ze voorlopig misschien nog wel even nodig heb. Lov klopt, maar ik was wat laat met bestellen dus ik denk ik koop deze maar.
Volgens mij zijn ze minder fijn smnee ... Maar wat Dees zegt kan ook dat je m in de nacht gehad hebt...
Zo te zien had je dus gisteravond ineens weer een lichte LH stijging? Vreemd hoor, dan zou ik bijna denken dat je nog even door moet testen. Welke cyclusdag zit je nu?
Gezien je laatste cyclussen zou het dan inderdaad wel kunnen dat je je eisprong nog moet krijgen. Je LH schommelt wel erg