Helaas van de week positieve testen. Die maar niet opliepen. Vanmorgen begonnen met bloeden en dus een vmk. Voel me zo raar en verdrietig. Maar kijk ook uit naar een nieuwe kans. Ik ga wel wat afstand nemen van het forum ik merk zo dag,Hoe meer ik op het forum zit ,Hoe meer ik er mee bezig ben, Zelfde als met die oplopen en vroeg testen.Eerder deedt ik dat niet en had ik nooit van een oploop gehoord. Althans was ik er niet op die manier mee bezig. Meer van o hij is nog wat licht . Haha Maar goed ik merk dus dat ik er gevoelig voor ben. Ook merk ik dat dit terwijl ik typ er best in hak. Ik vind jullie allemaal lief... En wens jullie allemaal het beste en veel streepje Liefs
Heel veel sterkte meid! En wat het forum betreft heb je echt gelijk. Hier merk ik ook dat ik continu bezig ben met dingen opzoeken en wat dat oploopje betreft had ik ook nooit gehoord tot hier. Het is wel jammer want het maakt je gewoon onzeker. Dan zie je een streep en daarna niet meer dus weet je dat het niet goed zit maar stel dat je nooit van oplopen en aflopen gehoord.. zou het wellicht anders zijn geweest? Ik vind het temperaturen (Hier geleerd) wel fijn.