Je vriend neemt toevallig geen medicatie? Dit doet me namelijk denken aan een ge-wel-dige anekdote van een paar jaar terug. Mijn beste vriendin had toen problemen om zwanger te worden en ik werd tijdens onze uitjes op de hoogte gehouden van alle 'vorderingen'. Ze had een afspraak in Gent en haar man moest daar ter plaatse een staal produceren. Nu hadden ze in de weken ervoor al eens proberen een paar keer te vrijen maar dat lukte niet, verder geen aandacht aan besteed met het idee dat het stress was. In Gent lukte het hem ook niet, en ze kregen de raad om een hotelletje te nemen en het rustig daar te proberen. Blijkbaar deden meerdere stellen uit Nederland dat. Intussen beginnen ze zich vragen te stellen waarom het niet lukt en ontdekken ze dat libidoverlies een van de bijwerkingen is van een medicijn dat haar man al een tijdje neemt! In plaats van de afspraak te annuleren (wat mij logisch leek) wil mijn vriendin het toch gaan proberen in het hotel. Toen is ze dus de hele namiddag bij hem op bed gaan zitten 'supporteren', tot en met een striptease toe. Ik zou het als man vreselijk hebben gevonden, maar zij vond dat ze hem moest helpen. Telkens hij aangaf te gaan komen, kwam ze aangerend met het potje... ik denk dat ik als man gewoon door de grond zou zakken. Ik ben al veel details vergeten, ik geloof dat ze ook nog een paar keer gebeld waren ofzo. In ieder geval is het na uren proberen (arme kerel) toch gelukt. Sinds dat verhaal noemde ik hem Mister 10CC: de dokter in Gent vroeg namelijk of het allemaal van 1 keertje was (maar het staal zelf was prima). Het is intussen mijn vriendin niet meer maar boy, wat heb ik gelachen toen ze dit vertelde (ze kan beter vertellen dan ik kan schrijven). Maar goed: medicatie kan dus wel degelijk ook aan de oorzaak liggen... Een aantal vrouwen hebben dit advies gegeven, ik sluit me daar bij aan, volgens mij is dit de beste oplossing en het proberen waard.
Ik vraag denk ik wel ruim van te voren wat hij het fijnste vind. Denk inderdaad niet dat ik er met de timer naast ga staan hahaha
Haha, ik denk dat elke man aan 10cc raakt als ze zo lang opgewonden zijn zonder klaar te kunnen komen Overigens is het niet zo dat alle mannen liever hun vrouw er niet bij hebben, die van mij vindt het niet erg, integendeel. Dus gewoon vragen.
Ja het is denk ik ook gewoon een kwestie van proberen. Ik ga mijn vriend niet onderwerpen aan allerlei rare dingen om het voor elkaar te krijgen. Ik denk dat als je zo wanhopig probeert het ook niet lukt. Ik denk persoonlijk dat een prive momentje misschien het beste werkt. Als ik er ook nog bij ben verhoogd het de druk misschien. Ik wil er best bij helpen maar dan moet hij wel aangeven dit te willen.