Hai Zoals te lezen in eerdere topics lukt het niet zwanger te worden van een tweede kindje. Eerste was vlot raak en vanwege stuit keizersnede gehad. Geen complicaties. Nu het zo lang duurt twijfel ik of het wellicht met ks te maken heeft. Dames met ervaring? Groetjes donja
Ik denk niet dat het iets met de ks te maken heeft. Ik was zelf gestopt met de pil. Heeft het 1 jaar geduurd voor ik zwanger werd. Was een Mk. Na 2 maanden zwanger van mijn 1e dochter. Gehaald met een spoed ks. Toen na 2 jaar pil slikken weer gestopt. De maand erna zwanger. Mk. En 2 maanden later weer zwanger. Was een 2ling. 1 is afgekomen en 1 gezonde dochter. Dus eigenlijk was ik na mijn ks sneller zwanger als bij de 1e. In ieder geval succes. Er komt een moment dat ook jij weer een positieve test in je handen mag krijgen.
Een keizersnee heeft niks met vruchtbaarheid temaken bij onze zoon zijn we 3,5 jaar bezig geweest. Heb een ks gehad. Tot onze verbazing was ik na 9 maanden spontaan in verwachting geraakt.
Correctie; een keizersnee KAN in sommige gevallen voor de volgende zwangerschappen een probleem vormen. Het hoeft niet; vaak is het niet zo maar het kan wel aangezien de boel open heeft gelegen.
Helaas kan een kz er mee te maken hebben. Ik heb in 2011 een zoon gekregen middels KZ en toen we 2 jaar bezig waren voor een 2e kindje heeft GG vastgesteld dat er ene niche is overbleven van de KZ en deze zorgt ervoor dat ik niet zwanger raak. In Amsterdam hebben ze er na gekeken omdat ze er daar studie naar deden maar deze vonden de niche te klein om te opereren en stellen dus gewoon behandelingen voor, maar geven geen garantie dat het niet aan de niche ligt.